Nå har jeg hoppet av ketosen jeg har vært i i flere uker. Jeg gikk ikke ned i det hele tatt omtrent - nåja, en kilo i løpet av de tre første dagene...:rolleyes:
Jeg spiste til og med litt sjokolade og valnøtter i går... og gjeninnførte (Lindberg-)brød og ost i kostholdet mitt. Meninga er at jeg skal la det være slik til over jul.
Og nå har vekta begynt å røre på seg gitt! En kilo ned etter at jeg gikk ut av ketose... så gjenstår det å se hva som skjer videre da, men JIPPI JIPPI!! :D :D :D
Tviler på at jeg går ned noe mer, da. Dvs - går ned veeeldig sakte når jeg spiser slik... Tenkte å prøve ketose igjen på nyåret, med mer fett kanskje... Alt jeg går ned før jul regner jeg som en bonus :)
He, he... Jo, det med Nattens dronning ja... det er flere ting som gjør at jeg har valgt akkurat det, da. En av dem er at jeg har en tendens til å bli sittende oppe etter at mannen har lagt seg.
Men Scilla min... Så bra at du går ned da! Så bra at du finner DIN vei! Er det ikke det vi snakker om da???
gratulerer så mye, Scilla!! kanskje kroppen din liker litt mere karber?
hvordan føler du deg ellers da? bortsett fra gleden over at vekta endelig har rørt på seg? :)
Skikkelig godt jobba, Karin!! :blomster: Bøyer meg i støvet...
Gol var koselig :ja: Jeg håper også vi kan få til et treff igjen!
Tusen takk, Aline... :klem: Kan godt hende det, ja... :ja: Men det er mye vanskeligere å holde oversikten da... :rolleyes: Men jeg begynner å føle meg bedre igjen! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.