< Tilbake til oversikten

Hurra!! Jeg går ned!

Huldr sa for siden:

:D :D :D :D :D :D :D :D

Vekta begynner å røre på seg igjen!

Nå har jeg hoppet av ketosen jeg har vært i i flere uker. Jeg gikk ikke ned i det hele tatt omtrent - nåja, en kilo i løpet av de tre første dagene...:rolleyes:

Jeg spiste til og med litt sjokolade og valnøtter i går... og gjeninnførte (Lindberg-)brød og ost i kostholdet mitt. Meninga er at jeg skal la det være slik til over jul.

Og nå har vekta begynt å røre på seg gitt! En kilo ned etter at jeg gikk ut av ketose... så gjenstår det å se hva som skjer videre da, men JIPPI JIPPI!! :D :D :D

mofe sa for siden:

wuuuuh!! :D

Anne sa for siden:

Så deilig, Scilla.
Herlig når noe skjer. Motiverende.
Lykke til videre...:klem:

Summer sa for siden:

Så flott at det løsnet da! :klem:

Albertine sa for siden:

Gratulerer! :heia:

Mila sa for siden:

så braa :)

:klem: :klem: :heia:

nøtta sa for siden:

:heia::heia::heia:

Huldr sa for siden:

Tusen takk! :rodme: :klem:

Karin sa for siden:

Så flott da, vennen min!!

Men jeg ble sittende og tenke: Du går ned i vekt når du går UT AV ketose...???

WHAT???

(Kan jeg håpe på virkninger som jeg enda ikke har sett muligheten av...)

Huldr sa for siden:

Ja, det er jo unektelig litt rart...!?! :o

Tviler på at jeg går ned noe mer, da. Dvs - går ned veeeldig sakte når jeg spiser slik... Tenkte å prøve ketose igjen på nyåret, med mer fett kanskje... Alt jeg går ned før jul regner jeg som en bonus :)

God natt, Karin... Nattens Dronning :klem:

Karin sa for siden:

He, he... Jo, det med Nattens dronning ja... det er flere ting som gjør at jeg har valgt akkurat det, da. En av dem er at jeg har en tendens til å bli sittende oppe etter at mannen har lagt seg.

Men Scilla min... Så bra at du går ned da! Så bra at du finner DIN vei! Er det ikke det vi snakker om da???

Tenker på deg, min venn!

Huldr sa for siden:

:ja:

Er du på utkikk etter endring, Karin, eller går det fortsatt jevnt og trutt mot målet?

Så koselig å høre! Det gjør jeg på deg også, Karin! :ja:

Karin sa for siden:

Jo endring ja... Joda, jeg leter etter det. Skal ned ca 3 kg til, så er jeg helt i mål.

Men jeg har så god tid atte... dette kan ta et år, og det gjør meg ingenting om det tar to. Så får kroppen vent seg til det, vet du.

Vi hadde det fint der oppe på Gol, vel?? (Når unntas spysjuke og sånn... Men bare å treffe hverandre!) Hadde vært kjekt å treffes igjen!!

Aline sa for siden:

gratulerer så mye, Scilla!! kanskje kroppen din liker litt mere karber?
hvordan føler du deg ellers da? bortsett fra gleden over at vekta endelig har rørt på seg? :)

:klem:

Huldr sa for siden:

Skikkelig godt jobba, Karin!! :blomster: Bøyer meg i støvet...

Gol var koselig :ja: Jeg håper også vi kan få til et treff igjen!

Tusen takk, Aline... :klem: Kan godt hende det, ja... :ja: Men det er mye vanskeligere å holde oversikten da... :rolleyes: Men jeg begynner å føle meg bedre igjen! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.