< Tilbake til oversikten

husk meg ?

nøtta sa for siden:

hei jeg har krysset av på husk meg , eller det vil si det ble sånn automatisk også har jeg en lillebror som synes det er fantastisk morsomt og gå inn her og lese det jeg har skrevet :rolleyes: begynner og bli litt lei nå for han bruker det veldig mot meg (:mad: veeeeldig iriterende jeg veit og utroolig patetisk) så HP i need some help here??

mofe sa for siden:

Det er bare å logge ut :)

Også ikke bruke husk meg neste gang du logger inn :)

Du finner logg av knappen helt øverst til høyre på menylinja :)

HP sa for siden:

ikke bruk husk meg, eller husk å logge deg av hver gang.

Alternativt kan du opprette din egen profil i Windows og ha passord på den. Når du går fra maskinen gjør du start-> logg av -> bytt bruker, da kan messenger og mail stå oppe og være aktivt samtidig som at andre kan bruke maskinen. :)

nøtta sa for siden:

ahaa ! tusen takk !! (veit det er litt sprø problemstilling altså :lol:)

Anne sa for siden:

Vær glad han ikke leste høyt fra "dagboka di" på skolen når du gikk i 6.klasse...:cool:

nøtta sa for siden:

:snill: haha men da er nok ikke så langt unna her ... ( han er det mest iriterende krypet på denne jord)

nøtta sa for siden:

okey nå må jeg bare leke øitt paranoid her :p

fordi jeg gikk inn på siden uten og være logga på .... også så jeg der nederst hvor man kan se hvem som er logga på der stod det nøtta :wacko: hm... men jeg kunne ikke skrive innlegg for da måtte jeg logge meg på ...

HP sa for siden:

Du står der i 15 minutter hvis du ikke logger deg ut selv via "logg ut" :)

Summer sa for siden:

:lol:

nøtta sa for siden:

:lol: paranoid delux !!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.