Er inne her igjen og snuser litt rundt - må oppdatere dagboken en del ser jeg :o , men det jeg nå ville spørre dere om er denne reklamen som er inne på lavkarbo.
Easy slim - jeg måtte selvsagt inn å titte og se at dette var enda et firma som lover kjempestor vektnedgang ved å ta noen piller daglig.
Mitt spørsmål er for det første: hvis dette funket, da hadde vel alle brukt det !! Eller ?
Mitt andre og viktige spørsmål er: hvis dette egentlig ikke fungerer men er enda en såkalt "vidunderkur", hvorfor legger lavkarbo den inn på sine sider da ?? Skal ikke dette være et seriøst nettsted for oss med tro på lavkarbo ?
Passer det seg da med slik reklame ? :confused: :confused: :confused:
Det er google som serverer reklame som er relatert til innholdet - ordene som er brukt på sidene, og hvor i verden du kommer ifra. Jeg har ikke kontroll med hva som kommer av reklame.
Det den enkelte kan gjøre er å rapportere (klikk "annonser fra gooogle" lenken under annonsene) en annonse som upassende til google, slik at de kansje skjerper seg - eller dere kan rapporterer domenet annonsen peker til til meg slik at jeg kan legge det til i sperrelisten.
Jeg kommer til å gjøre endel endringer i annonseoppsettet nå før jul, men annonsene blir fortsatt innholdsrelaterte basert på google sin søkemotor. Det er disse annonsene som nå betaler for utgiftene relatert til driften av lavkarbo.no.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.