< Tilbake til oversikten

Bildefremkalling på nett?

Summer sa for siden:

Noen som fremkaller bilder på nett?
Hvilke bruker dere, var dere fornøyd, og hvor lang tid tok det før dere fikk dem etter bestilling?
(Det må jo være så enkelt å bestille bilder på nett, og få dem hjem i postkassen.:D)

Jeg ser Fotolabo og Foto Knudsen har fått sånn at en kan lage bildebok. Noen som har prøvd dette?

Mum 4 2 sa for siden:

Jeg har brukt eurofoto til nå, samt vår lokale fotograf da. Han tar samme pris som eurofoto for fremkallingen.
Har også prøvd fotolabo men var ikke like fornøyd med bildene da.

Benzo sa for siden:

Eurofoto har blitt kåret til Best i test 2 ganger på tv2. Er veldig fornøyd med bildene og veldig rask levering. Bestilte sist på søndag kveld og var i postkassa tirsdag :)

guro sa for siden:

Broren min har brukt Fotoknutsen i flere år. Men det er vist alt jeg vet om temaet .. :o

siljel sa for siden:

Brukte nettopp fotoknudsen for å fremkalle. Kom frem, glad jeg sjekket det i butikken, stor blå stripe over ene siden. Dessuten hadde de ødelagt fargene ganske mye. Prøvde dernest Foto Jørgen, men de er vel bare i Bergen utenom å få tilsendt da. De gjorde veldig bra jobb.

Ville kanskje prøvd Eurofoto da, hvis de har kommet best i test etc. Vær obs på at det alltid kommer frakt i tillegg til prisen på bildene. Selv om du henter dem i butikk altså. 20 kroner eller noe.

jeef-micro sa for siden:

jeg har prøvd fotolabo og de er skikkelig dårlige i allefall. Bildene ble mørke og rare:mad:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.