< Tilbake til oversikten

Praha - tips

mofe sa for siden:

Jeg har lyst til å dra på juleshopping. Allermest har jeg lyst til å reise til London, men der er jo ikke juelgavene noe spesielt billigere enn her.. Så jeg tenkte å reise til Praha istedet. Eller Budapest - men det er evt. en annen tråd :)

Så har jeg funnet en billig tur-reise på tirsdag på Norwegian, for 296,-. Men returen blir på 1200, 2 dager etterpå.

Sjekket Chech Airlines for returen, men det blir på 3000.. (!). Kjøper man derimot både tur/retur der, blir det på 1745,-.

Men så lurte jeg på om dere vet om noe flyselskap som flyr billig ned dit? Sånn at det blir under 1745, mener jeg. Jeg kan alltids reise uka etter, dvs. uke 49, men da må jeg bytte jobbvakter og styre masse. Neste uke har jeg fri frem til fredag..

Jeg har vært i Praha før, men det er.. hmm.. 8 år siden. Så om noen vet om steder man MÅ besøke, butikker man MÅ shoppe i, osv osv. Også om et billig hotell midt i sentrum?

mofe sa for siden:

Prøvde gotogate.no nå - og fikk det nedi 1439.. Noen lavere? :o

Nille sa for siden:

Her er hjemmesiden til agenten jeg brukte da jeg arrangerte turer til Praha. Du kan velge dansk som sprøk på siden. De har gode priser på hotell og sightseeing...
[color=purple][/color]
www.andel3w.dk/prague/

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.