Har du vært to uker på induksjon, og føler at jeg har fulgt reglene så å si til punkt å prikke. Førtse uka gikk jeg ned 2 kg:D , men andre uka har jeg ikke gått ned noenting:confused: . Er dette normalt? Eller kan det skyldes at jeg har drukket ca 0,5liter Tab-Extra i løpet av uka. Må også legge til at jeg ikke har testet med stix, kanskje jeg burde begynne med det?
Hvor mye er det vanlig å gå ned de første to ukene?
Takknemlig for svar.
Tror det er veldig individuelt hvor mye man går ned de første 2 ukene. Kan aldri tenke meg at en halvliter med Tab kan ha gjort så stor skade, men det er det andre som har mer greie på enn meg :)
Jeg gikk ned 3,8kg i løpet av induksjonen, 3 kg den første uka. Tror det er vanlig at det stopper opp litt 2 uka. Det kommer jo også an på hvor mye du har å ta av?
Kommer helt klart veldig an på hvor mye man har å ta av. Den første uken er det mye vann som går. Derfor tar de fleste av ganske mye da.
Jeg gikk på induksjon i 5 uker, og tok av 4 kg første uken, 3 hver uke de 4 neste. Men hadde masse jeg skulle ned!
Jeg vet ikke hvor mye lettbrus har å si, men jeg ville vel anbefale å droppe det. Det virker ulikt på forskjellige mennesker. Jeg tror det er best å holde seg strikt til Atkins' liste over hva som er tillatt, og ikke innta noe som ikke står på listen.
Sist jeg gikk på dette gikk jeg ned 2,5 hver av de 2 ukene. Nå har jeg holdt på siden mandag, og skal veie meg til fredag. Bare sånn for å sjekke.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.