< Tilbake til oversikten

Hvor mye ned i vekt?

ceci 74 sa for siden:

Har du vært to uker på induksjon, og føler at jeg har fulgt reglene så å si til punkt å prikke. Førtse uka gikk jeg ned 2 kg:D , men andre uka har jeg ikke gått ned noenting:confused: . Er dette normalt? Eller kan det skyldes at jeg har drukket ca 0,5liter Tab-Extra i løpet av uka. Må også legge til at jeg ikke har testet med stix, kanskje jeg burde begynne med det?
Hvor mye er det vanlig å gå ned de første to ukene?
Takknemlig for svar.

Benzo sa for siden:

Tror det er veldig individuelt hvor mye man går ned de første 2 ukene. Kan aldri tenke meg at en halvliter med Tab kan ha gjort så stor skade, men det er det andre som har mer greie på enn meg :)
Jeg gikk ned 3,8kg i løpet av induksjonen, 3 kg den første uka. Tror det er vanlig at det stopper opp litt 2 uka. Det kommer jo også an på hvor mye du har å ta av?

Karin sa for siden:

Kommer helt klart veldig an på hvor mye man har å ta av. Den første uken er det mye vann som går. Derfor tar de fleste av ganske mye da.

Jeg gikk på induksjon i 5 uker, og tok av 4 kg første uken, 3 hver uke de 4 neste. Men hadde masse jeg skulle ned!

Jeg vet ikke hvor mye lettbrus har å si, men jeg ville vel anbefale å droppe det. Det virker ulikt på forskjellige mennesker. Jeg tror det er best å holde seg strikt til Atkins' liste over hva som er tillatt, og ikke innta noe som ikke står på listen.

Anitra sa for siden:

Sist jeg gikk på dette gikk jeg ned 2,5 hver av de 2 ukene. Nå har jeg holdt på siden mandag, og skal veie meg til fredag. Bare sånn for å sjekke.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.