< Tilbake til oversikten

Er det mulig???

#1

HP sa for siden:

at noe kan smake SÅ godt???

ATKINS ADVANTAGE COOKIES 'N CRÈME BAR!!! :)

Himmelsk godt, og mettendet! :p


#2

Iset sa for siden:

aaaargh jeg klarer ikke vente!!!!! hvor lang tid tar det før de kommer??? åh åh åh jeg vil ha nå!!


#3

Maz sa for siden:

Du skulle da ha hatt dine nå Iset. Jeg bestilte etter deg (mulig samme dag) og fikk dem i går.


#4

Iset sa for siden:

åå? Men var det ikke på torsdag jeg bestilte? det er jo ikke en uke siden engang... kommer de såå fort? trodde det tok et par uker jeg...


#5

Skorpia sa for siden:

Å kan ikke du skrive en liste over varene du spiser etterhvert med f.eks. 1-5 stjerner i boka:-)

Fikk den gledelige nyhet i dag at jeg får igjen 8500 på skatten,og det er en skikkelig forandring etter å ha hatt 6000 i baksmell:-).
så da skal jeg jammen unne meg noen varer før ferien.

Men det kunne vært greit å ha litt peiling på hva jeg ikke bør kjøpe;)


#6

HP sa for siden:

Det er litt planen det da skorpia! :) Men det tar noen dager å komme igjennom dem da... :D

Men COOCKIES N' CRÈME får terningkast 6 av meg! Den beste av de 4 jeg har smakt... har ikke alle foran meg så navn kan du ikke få... :p

Jeg bestilte en sjokoladeelskerensvariasjonspakke + 3 av hver av dem som ikke var i den... det er et godt tips til dem som vil bestille! :) Smaken er forskjellig... ;)

Skal bestille igjen snart, for disse barene er et sårt etterlengtet og nødvendig mellommåltid for meg! :D Herlig!!! :D


#7

Skorpia sa for siden:

Gleder meg til du er ferdig med å prøvesmake:klem: :spisesnak


#8

Summer sa for siden:

Jeg også; for da blir det flere mintsjokolader på meg...:D


#9

Iset sa for siden:

Jeg har bestilt 1 av hver, 2 av de som så best ut hehe. Og litt andre sjokolader, feks den nye med peanøttnougat eller hva det var. NAMMIS:)

Men jeg lurer fælt på når de kommer, siden Maz hadde fått dem allerede....:(


#10

MHM sa for siden:

:w00t: :w00t: :w00t: :w00t:
Først trodde jeg at du ertet meg fra en tidligere tråd der jeg mildt sagt slakter denne baren..... :shifty: Men så ser jeg lenger ned at du faktisk mener det....Men det er vel jeg som er sær, for jeg ser det er flere som liker denne godt. Ja-ja, smak og behag! :rulleøyne :_plystre:


#11

Maz sa for siden:

Alt er relativt MHM, samenligner en med de jeg fikk fra proteinfabrikken er alle atkinsbarene himmelske. Ga legen en av dem ved siste besøk, og ansiktsuttrykket hans sa alt!

Jeg er ikke noen stor fan av Cookies'n creme jeg heller så den er ikke blandt dem jeg har bestilt i denne omgangen. Men som sagt i samneligning er den nok langt fra ille.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.