minimor sa for siden:
vel.. jeg skal ned et par kg nå.. er ikke lenge igjen til målet mitt.. men plutselig stoppet d litt opp, jeg startet på p-piller og jeg gikk opp en halvkg.. hva kan jeg gjøre for å gå ned fire kg før jul? pleas hjelp meg..:):D
minimor sa for siden:
vel.. jeg skal ned et par kg nå.. er ikke lenge igjen til målet mitt.. men plutselig stoppet d litt opp, jeg startet på p-piller og jeg gikk opp en halvkg.. hva kan jeg gjøre for å gå ned fire kg før jul? pleas hjelp meg..:):D
donjuanwannabe sa for siden:
Det er meget mulig at p-pillene senker eller hindrer vektnedgang.
minimor sa for siden:
åjda.. hva gjør jeg da? skal sjekke vekten i morgen.. og dagen etter.. finner ut da om d er p pillen som gjør dette.. har regelrett ikke spist på todager..
Kristian sa for siden:
Hæ!:eek: du må spise for holde forbrenningen igang og gå ned i vekt:hungry:
Summer sa for siden:
Spise tre måltider om dagen, med 20-30g proteiner (150g kjøtt/fiskemat, 120g ost 3-4 egg), med sunn olje (oliven og raps er veldig bra-kaldpresset sådan), og ha rikelig med grønnsaker til.
Hvis du lar være å spise, så stiler kroppen din seg på sparemodus, og du vil ikke gå noe særlig ned, og det du inntar vil kroppen lagre så godt den kan.
Hvis du spiser som over, så vil kroppen din mest sannsynlig balansere seg.
Ikke alltid vekten viser så mye, for noen ganger får man mer muskler og mindre fett, og muskler veier mer enn fett. Så et målbånd kan ofte værenyttig også. Samt å følge med på hvordan klærne sitter. :)
Iset sa for siden:
Da er det slett ikke rart du IKKE går ned i vekt. ;)
nøtta sa for siden:
Jeg menger meg med gjengen ! Du går ikke ned i vekt hvis forbrenningen din har kaffepause !!!! nei uff du må nok spise litt ja...
men du det er masse informasjon her inne , les litt på de forskjellige diettene eller kjøp deg f.eks en Lindeberg bok (avt lån på bibloteket.)
Lykke til ! :)
minimor sa for siden:
hehe, ja jeg skjønner at jeg må spise .. men vil jeg kunne gå ned så lenge jeg spiser sunt og fint? ( spiser KUN 800 kcal om dagen og passer på karbsene..) jeg har kjøpt meg "frukt og fiber" i dag.. lurte på om noen har prøvd disse før meg?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.