guro sa for siden:
Se denne da:
guro sa for siden:
Se denne da:
Begod sa for siden:
ja,ja akkurat som om det var noe nytt. lurer på om de som har hatt suksess med blodtypedietten , har tatt feil , har de ikke gått ned alikevel, har de ikke fått bedre helse selv om de føler seg bedre. Hmm,de må ha tatt feil alle sammen siden vitenskapen sier at det ikke virker.
Ziggy sa for siden:
Jaja... så er det vel på'n igjen...
Tror ikke så mye på dette med blodtypedietten selv, men hvem vet...
Her er en link til en ny artikkel som hevder at blodtypedietten er svindel...
HP sa for siden:
Lurte på om jeg skulle legge ut denne selv for noen dager siden. Men det er bare enda et eksempel på journalister som henter 2 kommentarer og lager en artikkel. Journalisten har nok ikke lest en setning med info om blodtypedietten... :rolleyes:
Det er altså en ernæringsekspert i danmark som har uttalt(kommentert) dette, og Drevon som er enig. ;)
Jeg tror at blodtypedietten har noe for seg av den enkle grunn at den stemmer for meg selv, og mange andre som jeg kjenner blodtype+kostholdsrelaterte plager for. Men jeg vet ikke om det har med blodtypen (0, A, B, AB), eller andre egenskaper ved fysiologien til dem som har med den respektive blodtypen å gjøre.
Karin sa for siden:
De har helt sikkert ikke gått ned likevel... Har nok bare innbilt seg det!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.