< Tilbake til oversikten

Her er den "berømte" nettdiskusjonen av Frølich

Iset sa for siden:

www.dagbladet.no/dinside/2003/06/10/370844.html

Denne kom jeg over for noen år siden og har lett etter den siden, men ikke funnet den. Idag fant jeg den da jeg lette etter noe annet. Denne nettdiskusjonen farget mitt syn på Frølich noe vanvittig!

Jeg dauer av det mennesket! Hun er jo direkte frekk mot enkelte av innsenderne! Les spesielt spørsmålet "hjemmebakte brød". :eek::eek::eek:

Iset sa for siden:

:eek: :eek: Trodde det var en kjensgjerning at feks loff kunne gi oppblåsthet. Jeg klarer snart ikke lese mer, jeg sitter her i stolen og dirrer av sinne!

Summer sa for siden:

Iset, nå må du slutte med denne selvplagingen! :geip:

AnnaV sa for siden:

hahaha - dette er den beste:
Vanlig brød inneholder ikke sukker
Wenche Frølich

For ei dustedame!

Iset sa for siden:

Klarer ikke. :p:rolleyes:

AnnaV: ja, ikke sant?? OG HUN ER PROFESSOR I BRØD???? Hvordan er det mulig å være "professor i brød" og ikke vite at 95 % av kjøpebrødene inneholder sukker?? :eek:

Jeg får migrene....

ajn sa for siden:

Åååååååå!!!
Jeg leser spørsmålene og svarene, og skulle til å begynne å klippe ut noen spesielt "TEITE" sitater for å legge de inne her - men det blir FOR MANGE !!!

Jaja, godt man kan gjøre som man vil selv - og så får andre gjøre som de vil... Om de vil leve med fettnoia og stor tro på de viktige karohydratene så gjerne for meg, jeg er lykkelig med nesten 80% fett, ca 17% proteiner og ca 3% KH om dagen :D

AjN

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.