SYnes det høres genialt ut jeg. Sånn bortsett fra at jeg ikke vil ha datamaskinen på i soverommet hele natten... Hm.. kansje jeg kan koble den til stereoannlegget i stuen?
Men jeg må jo fortsatt ha datamaskinen på hele natten, og det er litt dumt om strømmen går...:cool:
Noen som har hørt om lampevekkerklokke? Og som vet hvor jeg kan finne det, og eventulelt hva det koster?
Hei, Lise!
Jeg har hørt om noen so har kjøpt denne lampen www.solstrale.no/ og bruker et tidsur på bryteren slik at det går på litt før de skal stå opp, så de ligger med lys på seg en stund da, og så eventuelt flytter lampen til frokostbordet, kontorplassen...
Hvis du vil vekkes rundt klokka halv seks så har jeg en enestående vekkerklokke her hjemme. Den kombinerer lyd, lys og berøring på en sensasjonell måte. Problemet er bare at det ikke finnes noen snoozeknapp, den fortsetter og fortsetter til du gir opp og kommer deg ut av senga. Det går heller ikke an å slå den av i helgene og ferier, dessverre, og den maser ustanselig om å få se på TV selv om sendingene ikke begynner før halv åtte. Du kan få låne den en stund, om du vil? :snill:
Albertine: Poenget var å få mist mulig stimuli. :p Systemet mitt går rett i akuttfare og krisemodus av å bli vekket av vekkerklokke. (Samme med en unge som hopper opp i sengen..)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.