Jeg er fryktelig kald på føttene om dagen (ikke hendene..) - og regner med at dette skyldes blodsirkulasjon. (?)
Jeg vet at det beste jeg kan gjøre for blodsirkulasjonen min er å slutte å røyke - men lurte på om det er andre ting jeg kan gjøre, om noen vet om noe spesielt? Vitaminer eller what not.
Siden du går så mye på jobben kan det være lurt å prøve med støttestrømper også. F.eks. Scholls sine "flight socks". De er tjukke & svarte og de har dem billig på Spar Kjøp. Det har hjulpet meg ...... :)
Hei Mofe. Høres ut som om sirkulasjonen er litt dårlig ja. Du bør slutte å røyke, det hjelper. Jeg har hatt samme problem med frostige føtter. Men røyker ikke til vanlig lengre, og bare det har hjulpet.
Kan jeg få bli stikka også?? Jeg har Raynauds fenomen -om du har hørt om det ( =dårlig blodsrikulasjon/tange blodkar) Også kalt likfingre, for de skifter farge noen ganger hvis man blir for kald. Blodet stopper opp.
Jeg skal i møte med legen min i løpet av desember for å snakke om behandling, tror du jeg kan få dekket noe type akupunktur? Eller er det kun fysioterapi og sånn man får gjennom legen?
Bare kom. Jeg har også Raynauds syndrom/fenomen, og behandlingen du kan få gjennom skolemedisinen (så vidt jeg vet) er operasjon. Som som oftest ikke er vellykket.... Du får nok ikke dekket noe akupunktur nei....
Oi? Hvor holder du til på Hamar?
Kanskje jeg tar en tur neste gang jeg er på hjemlige trakter.. Om jeg tør:rolleyes:
Kanskje jeg kommer å ikke sier det er meg... Hehe:p
Hvis det kommer inn ei jente og sier at "det er ikke meg" - så kan det jo hende jeg ringer etter en polstra bil og sånne snille mennesker som kommer og henter deg med en sånn morsom jakke som har armene på ryggen.... :lol:
Holder til..... vil ikke si det her.... bare send meg PM du hvis det blir aktuelt.... eller gå inn på hjemmesiden min - og den linken lå her i går - men så feiga jeg ut...
fnise veldig morsomt, hvite kjekke jakker og mye annet kjekt
spes for siljevanilje som har jobbe lenge og skal jobbe lenge. og har sove 4 timer inatt.
fnise fnis
er ekstremt overtrøtt... hoho
innover og ut
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.