< Tilbake til oversikten

Dårlig blodsirkulasjon

mofe sa for siden:

Jeg er fryktelig kald på føttene om dagen (ikke hendene..) - og regner med at dette skyldes blodsirkulasjon. (?)

Jeg vet at det beste jeg kan gjøre for blodsirkulasjonen min er å slutte å røyke - men lurte på om det er andre ting jeg kan gjøre, om noen vet om noe spesielt? Vitaminer eller what not.

Anne sa for siden:

Bevegelse og ullsokker mofe... Det er det som hjelper meg:o

....røyken vet du jo om...og er det det som er grunnen så blir det jo ikke bedre etterhvert (og der kom pekefinger'n:D )

Nille sa for siden:

Siden du går så mye på jobben kan det være lurt å prøve med støttestrømper også. F.eks. Scholls sine "flight socks". De er tjukke & svarte og de har dem billig på Spar Kjøp. Det har hjulpet meg ...... :)

mofe sa for siden:

Anne: bruker ullsokker konstant nå :ja: Det rare er at høyre er alltid mye kaldere enn venstre..

Nille - hm, lurt - for jeg blir ofte trøtt i leggene :ja:

vskr sa for siden:

Hei Mofe. Høres ut som om sirkulasjonen er litt dårlig ja. Du bør slutte å røyke, det hjelper. Jeg har hatt samme problem med frostige føtter. Men røyker ikke til vanlig lengre, og bare det har hjulpet.

Festrøyker en gang i blandt men ikke noe annet:)

Anne sa for siden:

Hm...tror du får ta en prat med Fedonisten jeg..... Du kan jo få litt problemer med blodomløpet hvis ryggen er lei, men jeg har ikke hørt noe om det?

mofe sa for siden:

Hmnei..

Det ultimate er selvfølgelig å slutte å røyke, men jeg synes det var så rart, siden det alltid er absolutt mest på høyre..

Fedonisten sa for siden:

Fedonisten prater visst uansett hun :rodme:

1. PUST med magen :ja: Det er kjempeviktig og veldig bra for blodsirkulasjonen.
  2. Du kan prøve Activizer Oxy Plus fra FitLine - øker sirkulasjon og oksygenopptak
  3. Akupunktur kan hjelpe på det som kalles "halvsidige lidelser"

tusler ut igjen

mofe sa for siden:

Tusen takk, knuppa! :love:

Hvis det fortsetter sånn, kan jeg komme til deg da, også kan du stikke meg litt? Skal betale for altså! :ja:

Fedonisten sa for siden:

:ja:

mofe sa for siden:

Jippiiii, jeg skal bli stikka av Fedonisten!!

:D

Fedonisten sa for siden:

...la de små barn komme til meg....

• så skal jeg stikke dem!

:lol:

Anne sa for siden:

Det var det jeg visste jeg.....RAMPEJENTE:lol::lol:

dolphy sa for siden:

Kan jeg få bli stikka også?? Jeg har Raynauds fenomen -om du har hørt om det ( =dårlig blodsrikulasjon/tange blodkar) Også kalt likfingre, for de skifter farge noen ganger hvis man blir for kald. Blodet stopper opp.

Jeg skal i møte med legen min i løpet av desember for å snakke om behandling, tror du jeg kan få dekket noe type akupunktur? Eller er det kun fysioterapi og sånn man får gjennom legen?

Fedonisten sa for siden:

Bare kom. Jeg har også Raynauds syndrom/fenomen, og behandlingen du kan få gjennom skolemedisinen (så vidt jeg vet) er operasjon. Som som oftest ikke er vellykket.... Du får nok ikke dekket noe akupunktur nei....

:klem:

dolphy sa for siden:

Oi? Hvor holder du til på Hamar?
Kanskje jeg tar en tur neste gang jeg er på hjemlige trakter.. Om jeg tør:rolleyes:
Kanskje jeg kommer å ikke sier det er meg... Hehe:p

:klem:

Fedonisten sa for siden:

Hvis det kommer inn ei jente og sier at "det er ikke meg" - så kan det jo hende jeg ringer etter en polstra bil og sånne snille mennesker som kommer og henter deg med en sånn morsom jakke som har armene på ryggen.... :lol:

Holder til..... vil ikke si det her.... bare send meg PM du hvis det blir aktuelt.... eller gå inn på hjemmesiden min - og den linken lå her i går - men så feiga jeg ut...

Hilsen anonym Fedonist :lol:

Siljevanilje sa for siden:

fnise veldig morsomt, hvite kjekke jakker og mye annet kjekt
spes for siljevanilje som har jobbe lenge og skal jobbe lenge. og har sove 4 timer inatt.

fnise
fnis

er ekstremt overtrøtt... hoho

innover og ut

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.