< Tilbake til oversikten

Noen som følger RYP?

Snow sa for siden:

Er det flere her inne som følger Release Your Potential treningsprogram og kosthold?

www.tn.no/default.asp?go=trening&aid=64

Jeg har lest mye om denne treningsmetoden kombinert med korrekt kosthold og funnet ut at dette er noe som passer meg meget bra :) Jeg kommer riktignok ikke til å følge treningsprogrammet slavisk da jeg har eget treningsprogram på agendaen. Treningen er ikke det som er problemet mitt, snarere kostholdet.

Hadde vært artig å utveksle tanker og ideer, ikke minst dele erfaringer med andre som allerede følger dette konseptet ;)

Iset sa for siden:

Jeg følger det ikke, men har lest mye om det. Har et tykt magasin liggende her, der det står mye interessant om det. Brukte også shakene deres (Tech Nutrition sjokoladesmak) før trening en periode, fikk masse energi. Desverre er det jo ikke akkurat lavkarbo, så jeg bruker dem ikke nå. Men treningsopplegget deres var ganske interessant. :)

mofe sa for siden:

Jeg mener at Aline og hede driver med det :)

Aline sa for siden:

og Begod :)

Aline er for tiden litt slapp på det området der.. :o

Snow sa for siden:

Kanskje vi skal gå fra å være litt slappe til å dytte hverandre i gang? ;) Det synes jeg hørtes ut som en god idé :boxing:

Aline sa for siden:

jeg er enig :) men er pga tidsnød nødt til å vente med å sette igang til mandag om en uke. sorry. men frem til det så kan jeg godt dytte litt på deg ? ;)

:D

Begod sa for siden:

Jeg kan dytte :D hadde dag 1 av programmet i går, så jeg er jæ....stiv og støl i dag.

kostholdet mitt er nok helt annerledes en det som anbefales i ryp. Er nok enslags kvasiblanding av OE,Atkins ,Skaldeman og mine fikse ideer.

nøtta sa for siden:

kan noen gi et lite eksekpel på en dag med ryp .... evt ukesplan ....

jeg er helt uvitene når det kommer til dette men har veldig lyst til og komme i gang med litt organisert trening :boxing:

nøtta sa for siden:

Takk :)

Drømmepie sa for siden:

Jeg følger RYP's treningsopplegg......Driver på uke 2!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.