Tørketrommelen min (Zanussi, kjøpt ny for 1,5 år siden) har begynt å lage en SINNSYKT merkelig høy lyd. Den bråker verre enn et raveparty og jeg tør ikke bruke den nesten! Hele blokka hører den vel, og tenk så irriterende for naboene å måtte høre på en slik lyd i 2 timer daglig... :skrik:
Hva kan det være?? Den funker helt fint, som vanlig, men den lager altså et helvetes bråk. Nå de siste 2 dagene har det gått helt av skaftet, nå HYLER den som ei dame som blir knivstukket! ???
Muligens drivreima som har forskjøvet seg eller holder på å ryke. Jeg tør aldri skru opp sånt sjøl, men ring Rogaland Elektro (de har verksted) og de kan svare deg hva det kan være og om du kan gjøre noe sjøl....
[color=purple][/color]
Det er jo 2 års garanti også vet du !!
Takk for svar. :)
Jeg skal ringe i morgen, MÅ få fikset dette i en fart fordi jeg ikke har plass (eller stativ) til å henge opp klærne, og jeg vasker jo 1-2 maskiner hver eneste dag. :gulp: Er jo helt krise her nå.
Hehe, det er sikkert det Nille sa, var det første jeg tenkte på og.. da skriker den veldig, og den kan lett bli mer ødelagt, og siden den er så ny som du sier så har du jo garanti, og den må man bruke vetu ;)
Jeg har ingen tro på at drivreima har røket etter bare 1,5 år. Jeg skiftet på min tørketrommel nå nylig for første gang og den er nesten 15 år. Jeg tror det heller er et viftehjul som har løsnet og forskjøvet seg.
Uansett så er dette en garantisak og da er det best å la butikken, leverandøren eller fabrikken ordne opp i dette.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.