Iset sa for siden:
www.drlindberg.no/page/index.php?structid=219&joinid=3445&parentid=218
Ellers finnes den i helsekostbutikker (iallefall Life) og i snopeforretninger, feks Dropsen/Candygirl. :D
Den er DØDSGOD! :sikle:
Iset sa for siden:
www.drlindberg.no/page/index.php?structid=219&joinid=3445&parentid=218
Ellers finnes den i helsekostbutikker (iallefall Life) og i snopeforretninger, feks Dropsen/Candygirl. :D
Den er DØDSGOD! :sikle:
Karin sa for siden:
Åh, himmel... dette hørtes fantastisk ut! For jeg savner marsipan! Ikke at jeg åt så mye av det før, det er bare det å kunne spise det... Gleder meg!
des65 sa for siden:
Spiser heller ikke så mye marsipan, men det hadde jo vært kjekt til jul. Tusen takk!
Daizy sa for siden:
Er det noen som har smakt fedons 70% sjokolade? Inneholder bare 19 kh :)
Karin sa for siden:
Vet ikke hva Fedons 70 er jeg... Men jeg vet om en del andre fabrikater som driver med 70 % kakao. En 70 %-sjokolade kan jeg ta en liten bit av hver dag, en 85-87% kan jeg ta det dobbelte av per dag med samme antall karber.
Jeg spiser 87%-sjokolade. Schnadder det.
(Men fra før fins det jo Bocca og Premium...)
Benzo sa for siden:
Den cavalier konfekten til 96 kr koster litt over 60 kr på Smart Club, de andre sjokoladene fra Cavalier er også billigere der. Men, nå er det jo ikke alle som har Smart i nærheten da.
Iset sa for siden:
Nei Smart Club har vi ikke her i Stavanger/Sandnes. :sur;
Men jeg tror ikke den er så dyr på Candygirl heller. Da jeg jobbet i helsekosten fikk jeg 20-30 % på alt slikt. Savner det litt ja...
Karin: Fedon har kommet ut med en ny sjokolade med 70 % kakao, den inneholder IKKE sukker, slik som de fleste andre. :)
guro sa for siden:
De har et nydelig (!)marsipanbrød med fruktose på Mega. Ædel Marcipanbrød fra Regina, Dansk.
Iset sa for siden:
Ja det er helt nydelig. Vi solgte det der jeg jobbet, jeg spiste meg dårlig på det flere ganger. :flau:
Husker de gikk ut på dato en gang, jeg tror jeg fikk med meg hjem 15 stk. :eek:
nøtta sa for siden:
oj ja da ble det fest kan jeg tenke meg :D
des65 sa for siden:
Har smakt den og den er faktisk ikke så værst.
Benzo sa for siden:
Ja, den er god, men så veier den bare 40g, altå 19k i 40g. Freia premium dark 86% inneholder 19g karbo på 100g :D
siljel sa for siden:
Life i Bergen har ikke Cavalier sin marsipan? Min mor var på reise østover en gang og fant den marsipanen skjønner du, og vi var helt i hundre. I over ett år har vi lett etter den i Bergen.
Hjelp :( Snufs. Vil ha marsipan. Men jeg vil ikke ha den med fruktsukker, jeg er på Atkins. Elsker alt som heter Cavalier!
Iset sa for siden:
ALLE Life-butikker kan få tak i den, siden de har samme leverandører, så spør om de kan få den inn. Om de ikke vil ha den i butikken (noe de bør nå i disse jule/lavkarbobølge-tider) så kan de iallefall skaffe den til DEG personlig!! Vi gjorde alltid det, vi bestilte alt det kundene selv ville ha, tok det med på den vanlige bestillingen mot at de betalte halvdelen av prisen når vi bestilte og halvdelen når de hentet varen, evt forhåndsbetalte alt før vi bestilte. Så ringte vi kunden når varene kom. Jeg vet ikke om alle Life-butikker gjør dette, da det ikke er påkrevd men ekstra-service, men si at Life i Stavanger gjør dette. Det skal da ikke være noe som helst problem for dem, da de jo bestiller det sammen med den vanlige ordren.
Dersom de er usikre på hvilken leverandør som har dem, så si at det er VALIDUS. Kanskje Helios også har dem, er litt usikker. Men Validus skal ha dem iallefall. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.