< Tilbake til oversikten

Til dere på ketolysekuren

linse sa for siden:

Hjelp! Spiser dere MHMs frokostpannekake? (Da mener jeg selvfølgelig uten havregryn;)). Og i så fall, hvor mange karber regner dere? Har sett forskjellige utregninger, og vet ikke hvilke jeg skal stole på. Er blitt hekta på denne pannekaken og kan nesten ikke se for meg et liv uten den...:o I tillegg, er det noen av dere på ketolysekuren som har dagbøker hvor dere også skriver hva dere spiser? Det hadde vært fint å "besøkt" dere!

-linse

Gamla sa for siden:

Heisann Linse!:)
Nå hører ikke jeg til blandt dem som spiser HMHs frokostpannekake og har heller ikke regnet ut karbohydratinnholdet, men jeg ser at HMH regner 6 g. pr kake med havregryn. De andre ingrediensene i pannekaken kan du trygt spise. Egg innholder som du sikkert vet ca 0,85 g Kh pr 100g. Cottage cheese 1,5 g. Natreen gir 0,4g pr ts. Skriv opp det du har i kaka og regne ut selv, -det går sikkert helt greit.;) Men du ,- vær litt forsiktig med hva du har på kaka også! ;)
Noe av dem som går på Ketolysekuren her har i alle fall i perioder skrevet hva de spiser. Er noe usikker hvem det er, men se litt rundt her, og kanskje de melder seg etter hvert.
Ellers kan jeg bare anbefale www.ketolyse.no . Også i forumet der er det noen som skiver menyene.;)
Lykke til med en alle tiders kur!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.