En ting som er litt merkelig, er at jeg frem til nå idag ikke har hatt "jeg prøver lykken"-knappen på google... Jeg skjønner ingenting. Har aldri sett den knappen før engang... IDAG så jeg den for første gang, ved siden av "google-søk". :???:
:D Hehe, man behøver ikke skynde seg, den har vært sånn iallefall 2-3 år og har ikke blitt tatt bort enda. Den ligger inne med "miserable failure" også ! Denne her lå inne før under "weapons of mass destruction" - men er fjernet .... den så slik ut (klikk på linken) Weapons of Mass Destruction.
[color=purple][/color]
Men prøv "french military victories" ... :p
[color=purple][/color]
Det er flere av dem, men jeg kan søren meg ikke huske hva søkeordene var.....
[color=purple][/color]
Det er ikke google som lager dem , det er bloggere/geeker som hotlinker sider til søkeordene. Og når mange søker kommer siden opp som "mest søkt" - dette plukkes opp av googlesystemet som automatisk legger siden på topp. Legger du inn "miserable failure" og søker på vanlig måte kommer også Bush opp !! Dess fler som søker på de ordene, dess oftere kommer siden opp og dess lenger blir den liggende !!
[color=purple][/color]
Ganske kult !!
Men kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke har hatt "jeg prøver lykken"-knappen tidligere? For jeg er visst den eneste i universet som ikke hadde den, føler jeg. Skjønner ingenting jeg.
kan ikke egnetlig svare deg fordi jeg alltid har hatt den, men det finnes mange versjoner av google, på mange forskjellige språk, og den kan jo tilpasses litt sån som du selv vil ha den. og den kan brukes gjennom andre sider.
Derfor kan det være instillingene sån som du hadde den var uten den, eller at den var litt mer gjemt da.
og at når du trykka på den gjennom denne sidne fikk litt andre innstillinger,
eller at du rett og slett ikke har lagt merke til den fordi du ikke viste at den fantes. det er jo ikke egnetlig en nyttig funksjon..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.