< Tilbake til oversikten

Stella McCartney for HM

mofe sa for siden:

Stelle McCartney har designet noen klær for HM, slik Lagerfeld gjorde i fjor. Det er kun utvalg i enkelte butikker, men man kan shoppe online også.

[url]www.hm.com[/url]

vskr sa for siden:

Det er jo ikke hun som har designet dem, men hun har lånt bort navnet sitt til HM kolleksjonen.

nøtta sa for siden:

:rolleyes: er det mulig ? hva er poenget da ...

jeg trodde det var hun som hadde designet dem jeg :cool:

mofe sa for siden:

Hvordan vet du det?

vskr sa for siden:

På absolutt (mener at det ver i går) sa de at dersom en trodde at en fikk et Stelle McCartney "designet" antrekk så tok vi feil. Det er nemlig et team med designere som har laget det, mens hun bare har satt sitt navn på det for at det skal trekke oppmerksomheten. Hun har sikkert sett på anntrekkene før de kunne sette hennes navn på dem. Men hun har ikke jobbet med å lage kreasjonene selv.

Hadde hun strevet og slitt selv, hadde ikke "vanlige dødelige" hatt råd til denne kolleksjonen heller. Det samme gjorde Lagerfeld i fjor.

Dette er en typisk måte å kaste glans på HM sine kolleksjoner. Få et kjent merke til å skrive navnet sitt på klærene, og masse kjendiser når den slippes. Da får HM og designerne begge oppmerksomhet.

Synes selv ikke noe om det. Jeg kommer i alle fall ikke til å løpe til butikkene for å skaffe meg "McCartney design".
-V-

Albertine sa for siden:

Ikke jeg heller - for jeg regner med at hun bare setter navnet sitt på fancy klær til snertne sneller, og holder seg langt unna BiB-avdelingen for oss dundrer. :rolleyes:

des65 sa for siden:

Lagerfeld ble sur i fjor for at H&M lagde klærne i flere størrelser, de ble for store da!!! Hans klær skal kun være for de syltynne, og han skulle aldri mere lage slike ting mere.

donjuanwannabe sa for siden:

Sette navnet sitt på noe som hun ikke har designet!! Dette er jo juks og bedrag.

AnnaV sa for siden:

Om jeg skal være helt ærlig, gir jeg en flygende f i hvem som lager ting. liker jeg klærne og de passer til meg er det vel det som betyr noe?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.