Så skal jeg ta min skjønne lille toåringe datter med på Havanna badeland!!
Hun elsker vann, elsker å bade, og det samme gjør jo jeg, men jeg tør ikke gå i badedrakt/bikini nå... Men jeg SKAL klare dette så jeg kan ta henne med! JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL!!
Gleder meg! Dette blir en av de store belønningene mine, ved siden av å få flere barn, selvsagt. :D
Flott motivasjonsfaktor det, Iset, bare husk en ting....
Vannet kan hjelpe deg å nå målet ditt også:) I vannet er det ingen som ser deg...skulle ønske du turte nå:klem:
Signerer Anne! :)
Veldig godt mål og motivasjon! :ja:
Men kunne du ikke dratt på hotell og badet i mellomtiden? Min erfaring er at der er det som oftest folketomt.
Hehe de ser meg ikke i vannet nei, men jeg må jo opp og ned av vannet, og badeland er jo stort, jeg må jo gå masse frem og tilbake. :p
Nei jeg orker ikke tanken på badedrakt nå, jeg må vente. Skulle ønske jeg hadde mer selvtillit, siden jeg elsker å svømme og det hadde hjulpet meg av med kiloene, men jeg takler det ikke.
JAAA! Jeg elsker faktisk å gå i fjellet. Var på Prekestolen for noen år siden, det er jo bare en times tur herfra med båt og bil, og jeg elsket det, selv om det var litt slitsomt. Men nå er jeg altfor tung og kortpustet. Drømmen når jeg har gått ned masse, er en skikkelig turistforening-løype innover, kanskje mot Sandsa-hytta der jeg var på ferieleir for 11 år siden....
ting jeg har lyst til å prøve men som vekten min ikke tilater meg å gjøre nå..
å kite på sjøen..
å bli med sambo på juv-vandring
å fly med hanglider
å komme seg opp på hesten uten å må bruke rampe.. :D;):D fordi den hesten jeg skal ri på nå...må jo være svær.. hi-hi...
Kjempeflott målsetning - Iset; lurt; da er det ikke "bare" deg det gjelder, liksom!
Når du sliter, se for deg hennes skinnende øyne og våte hår når dere har STORkost dere i badeland! Det meste er ved DET!
hmm, er det det nå da?? eller jo kansje på bik bok, har en veninne som veiger 57kg og måtte opp i str L, da ba jeg henne gå en annen plass å kjøpte bukse, det er deprimerende. og FEIL!
jeg mener når M på hennes å maurits passer så skal man være veldig fornøyd (selv om ikke jeg selv er det. for i en periode kom jeg ikke engang inn i klærene på hennes å maurits
nå veit jeg jo ikke- hakke prøvd et plagg siden jeg startet på atkins
men føler at noen av klærne er blitt større, men kanskje ikke for store- bare litt løsere.
Hei Iset!:)
Om du fremdeles har mye å ta av, så la ikke det være noe hinder for å komme deg i vannet! Om du synes det blir for mye folk i Svømmehallen og i Badeland kunne du jo forsøke på Solborg. Der hadde de i alle fall åpent en dag i uken. (Det er flere år siden, så ting kan jo ha forandret seg) Vannet der var litt oppvarmet, men det gikk godt ann å svømme i det. Det var bare noen få som møtte opp, men de hadde svært ulik størrelse!!! ;)
Mener også å ha hørt at Saniteten eller liknende også har åpnet et varmtvannsbasseng i Stavanger. Skulle ønske for din del at du kom deg i vannet. Det er bare herlig og gjør så godt,- også for vekten!:)
Jeg har gått i varmtvannsbasseng med over 40 kilo for mye,- og har sjelden vært den tyngste!:p
Ikke vent,- men start nå!:D
Komkari: er det Gamlingen du mener når du sier Solborg? Utendørs basseng? Har vært der et par ganger for flere år siden. De har jo barnebasseng og alt. :D
Men jeg går ikke der om vinteren da, bare om sommeren, selv om vannet er varmt hele året. Er pysete jeg. :flau:
Uff, nei det hørtes svær utrivelig ut vinterstid! :eek: Jeg mente Solborg Folkehøgskole på Tjensvoll. Bassenget er selvsagt innedørs og oppvarmet(det synes jeg er deilig!!!!) Tror det var 30-32 grader. Ring skolen og hør når/om de fremdeles har åpent en eller to kvelder for grupper, som f.eks. helsesportslag, handicaplag eller reumatikere,- og meld deg inn i ett av lagene. Det er kanskje flere lavkarboer i Stavanger som vil være med deg!:confused:
Lykke til Iset!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.