.... jeg har kjøpt dette nå ! hadde en tilgode lapp på helsekosten og synes det var en veldig god ide men nå er jeg ikke så sikker lenger :o
for det førdte virker det ? og for det andre hva er vitsen ? og for det trendje så tror jeg det er greit og spise litt 70% hvis jeg tar det først :rolleyes: jajaja
men jeg tok to tabletter istad og venta i 20 min også koste jeg meg med mandler og 70% :D:D
også hadde jeg et spørsmål til men det glemte jeg .... skriver det inn når jeg kommer på det ... det kan se ut som om jeg har tenkt og være logget på hele dagen :p ..... bare surrer litt rundt i heimen og skjekker litt innimellom :D
jeg skal oppereres i beg av desember men jeg har ikke sagt ifra til legen om at jeg spiser lavkarbo. Har det noe og si ? skal i narkose :( gruer meg i hjel sykehus mat er jo ikke akkurat lavkarbo .... hm ..... noen med samme problemstilling ?
for det førdte virker det ? og for det andre hva er vitsen ? og for det trendje så tror jeg det er greit og spise litt 70% hvis jeg tar det først :rolleyes: jajaja
[/quote]:confused: Stivelsesblokker...forundra Anne Hva er det da?
det er sånn som skal hindre karbo opptaket i tarmen !! høres jo helt geilat ut , men er det det ? det skal tas 10 til 20 min før et stivelsesrikt måltid som eksempler står det oppført ris,pasta og bakverk ;)
:eek: Det var en innmari dårlig ide Nøtta. Totalt bortkasta penger :cool:
For det første er det tvilsomt at de virker, - og i tilfelle, hva skal du med dem ?? Det er ikke noe vits i - du spiser jo allerede så lite karber i forhold til "vanlig" at det ikke er noe å ta av når kroppen har brukt sin del ! Og det har absolutt ingen hensikt å spise piller får å kunne spise sjokolade !! Hvis noen har fortalt deg at det er greitt så juger dem !! :snill:
[color=#800080][/color]
Det finnes ingen mirakelpiller som gjør deg slankere eller suger vekk fettet eller karber eller hva. Ikke i en slik grad at du tar av/ikke legger på deg. Da hadde alle tatt slike piller og spist hva de ville !
[color=#800080][/color]
Så gå tilbake til helsekosten - få en tilgodelapp og bruk en når du skal kjøpe deg et skikkelig kost tilskudd !! :)
:o ja det var det jeg tenkte !! jeg VET så utrolig godt at slankepiller ikke virker da ville alle kjøpt dem også var vi kvitt problemet, men jeg fikk liksom inntrykk av at dette var noe ala ketolysetabletter .... inneholder ca det samme :o
jaja sånn kan det gå ! men veit dere nå har jeg bestilt time til biopat :D men når jeg sa jeg spiste lavkarbo hørtes hun litt skeptisk ut :eek: hvis hun setter sånne grete rode griller i hode på meg må dere redde meg !!
Hei nøtta:)
Ville bare si at torkil har skrevet dette om narkose og ketose på ketolyse.no..:
Nå husker jeg ikke helt om du driver med ketose for tiden, men det kan nok kanskje være en god ide og ikke være så inmarri knepen på karbene rundt operasjonen.. Uansett så får du ha masse lykke til!:klem:
Skal sjekke om jeg finner noe forklaring der inne også...
Merkelig... Jeg ville trodd kroppen restituerte seg raskere om man levde på den kosten vi er genetisk født til å spise. :confused:
Ser ikke akkurat for meg at feks Skaldemans kropp hadde syntes det var så veldig ok å gå over til poteter, pasta, sukker og brød rett før en operasjon og etter. For meg høres det helt ulogisk ut!!!!
Men hva vet jeg..
Tror kanskje du tolket litt feil Iset. Torkil sier: "Husk å spis masse grønnsaker og frukt når du ikke er på kuren og lite brød, pasta etc , men noe må du ha"
[color=purple][/color]
Han sier ikke noe om sukker, poteter og hvitt brød noe sted. Det han mener (jeg har sett han har skrevet det samme i flere sammenhenger) er at man ikke må spise mye av det, men at man kan spise LITT. Det gjør man jo på Lindberg også, .- og Atkins vedlikehold. Han mener at man ikke skal være i ketose (som jo ketoluysekuren baseres på) fordi ketogen kost krever så mye av kroppen. Og disse kreftene trenger kroppen til å leges isteden.....
:snill:
Åh tuuusen takk alle sammen ! jeg har tenkt så masse på dette men hadde liksom ikke peiling på hva jeg skulle gjøre men nå føler jeg meg mye tryggere ... tuuusen takk snille dere :snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.