< Tilbake til oversikten

Nille - et spørsmål

Iset sa for siden:

Finnes ikke forumet ABTB lenger? Det var jo der jeg fant deg og "lokket" deg inn hit, husker jeg. :p
Men nå finner jeg ikke forumet lenger. :confused::(

Er det andre amerikanske/Canadiske/engelske lavkarbofora du kjenner til?

Nille sa for siden:

ABTB ja, - nei det finnes nok ikke lenger. Det ble jo drevet og eid av Max. han var en liten primadonna - og da noen dristet seg til å spørre hvorfor forumet var nede så mye - ja da tok han det som et personlig angrep og ble sur og sa at "skulle det være på den måten så kunne det være det samme..." sutre sutre. Så stengte han hele greia (noe han truet med ofte når ting ikke gikk hans vei). Heldigvis hadde Brian allerede begynt å jobbe med å få opp et annet forum, så i løpet av 24 timer etter stengingen hadde de det nye forumet oppe AATW - Atkins all the way. Micromini som var admin på ABTB, klarte å redde mailinglisten og oppskriftene og fikk sendt mail til alle medlemmer om hva som skjedde. Men det ble aldri det samme igjen...... og jeg har ikke vært aktiv der i det hele tatt... Men du vil nok kjenne igjen en del folk der inne..........

Atkins all the way :)

av andre har du:

Active Low carber Canadisk/amerikansk forum... mitt gamle forum hjem og en utvilsom favoritt. Har ikke vært aktiv der heller på en stund, men er innom og hilser på.... :o :D Har ikke hatt tid liksom. Er med på et privat forum med flere/mange av medlemmene der inne. Men det kan jeg ikke legge ut noe info om, siden det er privat..
[color=#800080][/color]
Var med på en svensk mailinggruppe lenge, men det ga jeg opp.... ble litt mye mas...;)

Low carb Eating. Liker det ikke noe særlig.... :cool:

Low carb Site :cool:

også har du gode gamle Low Carb Friends :) Masse gode oppskrifter her
[color=#800080][/color]
Det finnes mange andre - kjenner mange som har testet flere forum, men det ser ut til at de fleste kommer tilbake til AATW og ALCF...

Iset sa for siden:

Åh tusen tusen takk, kjære Nille!! Må sjekke ut disse. :D
Han der Max høres jo verre ut enn meg når jeg har kraftig PMS. :kokko:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.