< Tilbake til oversikten

Mc Donalds...

nanban sa for siden:

Hei alle sammen!
Har vært skikkelig uheldig siden sist og fått dobbel-sidig lungebet. Går derfor både på antibiotika og kortison som øker blodsukkeret etc... Veldig dumt siden de to første ukene gikk så bra.(-5kg) I tillegg har jeg nå fått mens, og da er jeg vanligvis ca.3kg opp i vann, så jeg nekter å veie meg før etter uke 5 eller noe.
Siden jeg er syk og det er en fantastisk unnskyldning, fant vi i fam. ut at vi skulle ha burgermiddag i helgen. Jeg kjøpte en Mc Toast, og spiste alt utenom brødet-altså dressing,ost, salat og burger. Hva tror dere om dette? Jeg tror burgeren er rent oksekjøtt, men jeg vet jo ikke hvor søt dressingen er,-og i og med at jeg nå ikke slår ut på stiks osv. uansett pga. medisiner, så kan jeg jo ikke "måle" det heller..
Jeg fortsetter kostholdet selv om det kanskje er nytteløst mens jeg går på kortisontab., men hvordan det går vet jeg ikke...
Litt deppemelding, men blir sikkert glad en annen dag.:)

Karin sa for siden:

Jeg vet ikke hvor mange karber det er i den dressingen, men det kan da umulig være veldig mange, i alle fall ikke i den mengden som er på en burger. Ellers er jo alle ingrediensene helt greie!

Syns du var flink jeg, og jeg syns ikke minst at du skal unne deg litt lettvintmat når du er syk!

God bedring!
:klem:

Nille sa for siden:

Å stakkars deg :(
Er du syk så er du syk. - og noe må du jo spise. Tror ikke det er så farlig med McDonalds innimellom ...
Her kan du gå inn for å sjekke www.macdonalds.no/ Velg "Maten vår" fra menyen og "Næringsinnhold, så får du en oversikt over hva den inneholder.
[color=purple][/color]
Håper du blir frisk snart da - og IKKE vei deg før en uke etter at mens og medisiner er ferdig ! ;)
[color=purple][/color]
:klem:

Summer sa for siden:

God bedring! :klem:

nøtta sa for siden:

salaten med dressing er ca 18 khd jeg siser dette litt innimelom .... for det første fordi mc donalds er så greit og lettvint når man er på farta også er det jo ikke helt galt !!

sendte en mail til de jeg med litt forskjellige spørsmål .... men nå kom jeg på at jeg burde spørre om de har lavkarbo mat i tankene :rolleyes: jaja det gjør jeg neste gang :p ;)

nøtta sa for siden:

i dag fikk jeg mailen .... og ja all kylingen i alle salatene inneholdt vist gluten :(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.