Så dem ikke første gangen, for pakken er jo helt lik Toffee Squares. Dere som sa P.D var mye bedre - dere aner ikke hvor rett dere hadde!!! :p
De smakte jo himmelsk!!! Disse bør jeg kjøpe sjelden, for jeg klarer ikke å spise mindre enn hele pakken på noen minutter. :o
Fikk utrolig nok ikke mageproblemer heller etterpå, det pleier jeg alltid å få. :confused:
Mmmm, de er så gode! Men jeg tror ikke vi har Ultra i Bergen... Har vi det da?? Noen som vet? Jeg bunkret på Asda i UK i sommer, og hittil er jeg veldig flink. Spiser sjelden, og bare en om gangen.
Jeg og tømte hyllene på ASDA - i Bournemouth.... :p Da vi kom hjem forsvant de fort gitt ...(sjokoladene, - ikke hyllene) skjønner ikke hvorfor ??? :rolleyes: Jeg hadde magesjau i 14 dager............
Hmmm... er nok flere som må bekjenne at de har bunkret Russell Stover på ASDA - ble jamen tomt i hyllene etter oss der vi kjørte rundt i England i sommer:D :D ... syntes de så litt rart på oss som handlet lavkarbogodis i bøtter og spann! Men jeg har gjemt litt til jul - de er kanongode!
Jeg fikk også litt rare blikk ja... Kjøpte opptil mange pakker av alt jeg fant... Kosta plenti.
Jeg har nok en del igjen til jul. Tenkte litt på å gjemme til påskeegget også, men nå har vi visst nesten bestemt oss for å reise til London i vinterferien!
Hallo Disse ultra butikkene,hvor finnes de hen da.Utenom Bergen Stavanger og Oslo, og si meg er dette en ny kjede? Jeg vil også smake pecan delights:hylgrine: :hylgrine: :hylgrine:
Ny kjede tror jeg ikke det er, men den er ganske voksende. Vi fikk den her i Stavanger for en måned siden bare, og de popper opp i by etter by, føler jeg. :)
Jeg må nok si at jeg gladelig hadde betalt dobbelt opp hvis jeg fikk dem her. Men jeg bor altså i Bergen, og enn så lenge fins det ingen Ultra-butikker her. Så vi får trøste oss med Norwegian og dra til London. (Uff da, det blir jo litt voldsomt slitsomt da... Bare for litt sjokolade...:):D:))
Hva gjorde du med hyllene da? :snill: :lol: :snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.