< Tilbake til oversikten

Stavmikser

Katrine sa for siden:

Her er et spm som sikkert er kjempedumt og forsåvidt noe jeg kan finne ut ved å prøve, men lurer allikevel:)

Jeg gleder meg til å begynne å lage smoothies, har printet ut endel oppskrifter som ser kjempedigg ut:D
Men, jeg har ikke blender, har ikke råd til å kjøpe heller akkurat nå. Kan jeg bruke stavmikser istedenfor???

Katrine

Nille sa for siden:

Det går flott med stavmixer, - det er iallefall min erfaring ! :D

Aline sa for siden:

jeg har begge deler, og bruker kun stavmikseren :D jeg synes det er enklest :ja:

Iset sa for siden:

Har du kjøkkenmaskin? Jeg bruker blenderen, men har også brukt kjøkkenmaskinen, altså food processoren. Den står alltid på kjøkkenbenken, for jeg bruker den til ALT, hakke løk, ost, kjeks til ostekake, rive gulrøtter, lage iskrem, hakke sjokolade, nøtter osv. Bruker den nesten hver dag. Beste kjøpet i historien! 500 kr på Elkjøp. :D

guro sa for siden:

Stavmikser går helt fint. Lettere å gjøre rent også, da den går i vaskemaskinen.

Katrine sa for siden:

Kult!:D
Og ja, har en kjøkkenmaskin også (som jeg har arvet etter min søster), har bare aldri satt meg "inn i den", hehe... Bruksanvisningen er tjukk som en bibel og det er et hav av forskjellige deler til den...:confused:
Men men, det er vel bare å sette meg ned med "monsteret en dag og sette meg inn i det!:D

Iset sa for siden:

Åja du har sånn svær greie? Jeg har en liten søt som alltid står fremme. :)

Denne:

www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000YJfQqpAI?ProductID=slLD4QFWEV0AAAEDFmmtBDp1&CatalogCategoryID=IADD4QFWtQYAAAED5d%2etBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=BOSCH%20MCM2004

Egentlig er det jo food processor det heter da, kjøkkenmaskin ER vel de svære greiene, når jeg tenker meg om hehe.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.