Katrine sa for siden:
Når kan jeg begynne å bruke feka atkins bake-mix, fiberhusk osv? Har så utrolig lyst til å lage meg noe brød el...!:D
Katrine sa for siden:
Når kan jeg begynne å bruke feka atkins bake-mix, fiberhusk osv? Har så utrolig lyst til å lage meg noe brød el...!:D
Nille sa for siden:
Det er ingenting i veien for at du kan bake brød med bakemixen når du er på Induksjon, men jeg anbefaler at du bør vente til vedvarende før du begynner med dette. Da kan du også ha forskjellige nøtter etc i brødet, og det vil smake mye mye bedre. Atkins Nutritionals tjener visst ikke nok penger, og har sluttet å skrive på "Suitable for ....." etc. Men det betyr ikke at varene nødvendigvis plutselig har blitt passende for alle faser....... Money talks !
Lage med bare mixen er ..... ikke noe godt.... brødet blir smakløst og svampete. Den eneste fordelen er at du ikke har lyst på brød på en stund....:p
Iset sa for siden:
Jeg kan anbefale prinsessebrødet. Det er kjempegodt og enkelt å lage!
4 egg
2 dl creme fraiche( eller seter rømme)
ca 1/dl rapsolje
1.5 ss bakepulver
4 ss linfrø
50g sesamfrø
60g hvetekli
45 g solsikkekjerner
Dryss gjerne litt blå valmuefrø på toppen av brødet.
Husk å ha bakepapir i bunnen på formen da blir det lettere å få ut!
Stekes ved 180 grader i 50 min.
Katrine sa for siden:
Tusen takk, gleder meg! :D
Sturemmt sa for siden:
Hvor mange karber inneholdet dette tilsammen da?Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.