< Tilbake til oversikten

ketolysetabletter

nøtta sa for siden:

... må jeg kjøpe disse ?? hva skjer hvis jeg ikke bruker sånne ? er det ikke tilstekkelig med vanlige vitaminer ?

Takktakktakk for svar ... lurer på om jeg skal bestille sånne fra ketolyse.no

også et lite tileggs spørsmål hvordan bruker jeg søkefunksjonen :confused:

Gamla sa for siden:

Går du på Ketolysekuren er det veldig lurt å bruke Ketolysetablettene. De er spesielt laget for kuren for å øke forbrenningen og å redusere søthungeren. De inneholder alle vitaminer og mineraler du trenger under kuren, -derfor anbefaler Torkil alle å bruke dem. ;)

Søkefunksjonen bruker du ved å skrive inn ett søkeord. Dette vil da bli vist med rød skrift på sidene som kommer frem.;)

nøtta sa for siden:

men hvor skriver jeg dette søkeordet det er det jeg ikke finner :o

Gamla sa for siden:

Øverst på siden på den blå linjen står "Søk". Klikk på det og du får frem et skrivefelt. Skriv ordet du søker etter og klikk "Gå", da kommer du inn på siden med ordet du leter etter. ;)

nøtta sa for siden:

ååååååååååååå slår seg i hode så smart er jeg ;), men takk for hjelpen :)

nøtta sa for siden:

nå har jeg bestilt det ble 350 kr :eek: det bør være verdt det hehe .... er det noen som har bestilt før og som veit hvor lang tid det tar ???

nøtta sa for siden:

ja og kan man ta disse selv om man ikke er i ketose :confused:

Gamla sa for siden:

Ja, det er verdt det,- og det er klart du kan bruke dem selv om du ikke er i ketose, men målet med Ketolysekuren er jo nettopp at du skal være i ketose. Det er det som gjør at kuren virker!
LES boken før du starter opp!!!;)

nøtta sa for siden:

:lol: skjønner at jeg formulerte meg litt rart :p , det jeg mente var om de andre i familien kunne bruke samme ...... jeg har lånt boka på bibloteket !

takk for svar ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.