Var innom helsekosten i dag for egentlig å kjøpe Advantage bars, men kom over en annen liten sak (da de kun hadde den smaken på atkinsbarene jeg ikke liker) Ultimate Sensation Tripple Layer Protein Bar. 5 netto karbohydrater.
Noen som har prøvd denne? Er denne ok?
Jeg har ikke smakt på den enda, men kommer tilbake med tilbakemelding så fort jeg har hivd den i meg! :)
Ingredients: Protein Blend (Whey protein isolate, whey protein concentrate, soy crisp, calcium sodium caseinate), carb complex (glycerol, maltitol syrup, maltitol, polydextrose, sorbitol, lactitol, rolled oats and fribersol), water, gelatin, peanut butter, peanut flour, butter(cream and salt), evaporated milk, peanuts, canola oil, soy lecithin, salt, citric acid and sucralose.
Jeg har smakt den, og synest den er veldig god. Men 115 kroner for 4 stk....vel.... Jeg har nettopp kjøpt Carbwise barer (Crispy chocolate marsmallow) fra www.supplemet-warehouse.co.uk - disse er DØDgode. Det som er utrolig er at de nå ha "kjøp en boks (12 stk) , få FIRE. Seriøst. jeg betalte litt over 300 kroner og fikk 48(!) barer! De sendte dem fra England som gabve, så jeg slapp til og med toll....
Mine favoritter er Crispy chocolate marshmallow og crispy chocolate caramel - og for DEN prisen er det uslåelig. Seriøst - jeg annbefaler det VIRKELIG. Gå inn og sjekk, iallefall.
Jeg var redd de skulle være utgått på dato eller noe sånt, men mine går ut 30. desember. Det er eneste grunnen til at jeg ikke bestiller fler, kommer ikke til å spise mer enn 48 stk før den tid. Eller....?
De solgte bare single barer, jeg kjøpte én til 29kr -så en 4pack skulle da bli sånn ca rundt 115 ja.. Men Atkins Advantage ligger jo på samme pris. Den koster 30 i helsekosten og 25 i dagligvarebutikker.. Men jeg syns det er en stiv pris, ja! :o
De bare sendte som gave utn oppfordring fra meg. Pleide spørre om slikt før i tiden, men mange ble sure/fornærmet, så jeg sluttet p be..og betalte heller toll... men disse hre gjorde det altså uoppfordret :)
Beklager jeg ikke fikk svart før nå, har vært på jobbreise. Det tok en uke - så da er nok dine like rundt hjørnet :)
Gi en lyd når du har fått dem, om hvordan du liker dem. Kjekt med flere sin mening :)
Disse er jo suuperdrøye! Jeg klarte bare en halv om gangen.. Da begynte den liksom å vokse i munnen på meg:eek: , og sult og/eller søtsug var borte!!
Vet ikke om jeg orker å bestille et helt lager enda.. Får tenke på det...:rolleyes: Men takk for supert tips! For de sender alltid som gave??
Hei!
Fikk dem mandag, 1 pk a 12 stk med Peanutbutter og 3 pk a 12 stk med Chocolate Marshmallow. Jeg synes de er helt greie, ganske mektige/mettende, crispy og ikke for søte.
Jeg må innrømme at jeg foretrekker Atkins Advantage Decadence eller Hazelnut om jeg vil ha "sjokolade", Carbwise-barene blir mer som et mellommåltid/måltiderstatter om jeg er "i farta"
Men, utrolig bra pris da, siden jeg fikk så mange :-) Takk for tipset!!!
AjN
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.