< Tilbake til oversikten

Klipp og lim funksjon i innlegg...

nomma sa for siden:

Er det noe galt med min PC siden jeg ikke kan klippe og lime når man skriver innlegg??

mofe sa for siden:

Hva gjør du da?

Marker teksten, hold inne ctrl og trykk "c" - kopier ved å holde inne ctrl og trykk "v".

Evt. marker, høyreklikk , og velg "copy". Trykk der du skal lime inn, høyreklikk og trykk "paste".

HP sa for siden:

Dette er et problem med Microsoft Internet Explorer - teknisk feil i siste oppdaterte utgave. 3 løsninger:

• Bruke tastatursnarveiene
  • Merk alt: Ctrl + A
  • Kopier: Ctrl + C
  • Klipp ut: Ctrl + X
  • Lim inn: Ctrl + V
  • Bytte til standard redigeringsvindu ved å klikke på dette ikonet oppe til høyre i redigeringsviduet, eller velge standard som standard i kontrollpanelet ditt
  • Bytte nettleser: www.firefox.no || www.opera.no

nomma sa for siden:

Prøver nå

kopiere

kopiere

yess det funket..:D :D

klipp ut..

det funket også..

Tusen takk til mofe og HP..

og du HP er firefox og opera mer stabile nettlesere enn explorer.. jeg detter ut av explorer både titt og ofte (irriterende) har prøvd netscape.. men det ble ikke noe bedre.. må kanjse få formatert harddisken min.. :o

HP sa for siden:

firefox og opera er normalt mer stabile ja :)

mofe sa for siden:

Jeg måtte bytte fra firefox til opera da nye lavkarbo kom - for alt kræsjet hele tiden.. Var kun sånn på lavkarbo sine sider.

HP sa for siden:

Jeg bruker ikke annet enn Firefox jeg :snill: Kræsjer bare på VG / dagblade / nettavisen hvis den får "levende reklame" sjokk... :rolleyes:

nomma sa for siden:

takk for svar skal prøve firefox..

For det er spesielt på sider med "levende rekalme" som HP sier at det krasjer..

nøtta sa for siden:

det kræsjer ikke oss meg ? men den lim inn funksjonen er helt på bær tur ....

Albertine sa for siden:

Klipp og lim er ikke akkurat optimal i Firefox, men jeg kan kopiere tekst, klikke der jeg vil lime og gå på verktøylinja og velge edit og lim inn derfra. Funker greit.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.