Summer sa for siden:
Noen som har alternativer til hva man kan ha til lutefisk så måltidet blir litt mer lavkarbo?
Kålrot og brokkolimos, med stekt bacon?
Summer sa for siden:
Noen som har alternativer til hva man kan ha til lutefisk så måltidet blir litt mer lavkarbo?
Kålrot og brokkolimos, med stekt bacon?
guro sa for siden:
Er det for mye karber i ertepure for deg? Det er jo klassisk! Også ribbefett :eek: på baconet. Sennep skulle gå bra?
Summer sa for siden:
Åh, nei... åhnei... JEG spiser IKKE lutefisk!:w00t:
Jeg aner ikke annet enn at mange sier at de må "sprekke" for å spise det, for tilbehøret hører med (uten at jeg vet hva mer som hører med enn poteter og bacon), så jeg bare tenkte at dersom noen hadde en løsning på dette, så ville de hvertfall ha valgfrihet. :)
mofe sa for siden:
Brunost og sirup er KJEMPElavkarbo, har jeg hørt!! :P
guro sa for siden:
Det er da bare poteten som er problemet i en tradisjonell lutefisk middag? Eller? :o
Anne sa for siden:
:DAnne sa for siden:
Jepp....og med litt ertepure, så er alt i sin skjønneste orden:p for oss som ikke synes at brunost og sirup er et must:pAlfie sa for siden:
...og hva drikker man til?
Lise - det er ikke så vanskelig å "sprekke" når den daglige karbodosen er 20 g vøttø. Selv om jeg ikke spiser potet er ertestuing (erter hører til langt pokkerivold oppover vedlikeholdsstigen for oss Atkinsere) øl og akevitt et must. Passer ikke veldig i et induksjonskosthold, ikke sant? Men det får heller stå til. Jul er jul og lutefisk er lutefisk.
Sirup og brunost greier jeg meg fin uten. Bacon og ribbefett går så det hagler. Men en liten ringerikspotet.... tror jeg nok jeg vil unne meg :stortsmil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.