okey da må jeg bare komme med to teite spørsmål ....
det ene hvor mange karber er det i 2,5 dl med oboy ?? lettmelk - varm .....
resten av historien finnes i dagboka mi :o
også skal jeg på kafe med en vennine som har vært veldig nær anoreksi .... og vil ikke lage noe oppstandelse av at jeg slanker meg ... ( hun er ikke helt frisk enda ..) så føler at jeg må bestille noe men hva ?? kan jo drikke te ....... men njaaa hun kommer til og reager for jeg drikker nesten aldri te ( men har blitt veldig glad i det nå da ...) skal ikke spise noe middag eller lunch
uff nei bare teit jeg skal ikke bestille noe som ødelegger for meg bare for og hjelpe henne men det er så vanskelig .....:wacko::kadetgaar
Det finnes ikke teite spørsmål, bare teite svar. ;)
Da må du regne på ca to dl melk og 2 ss oboy. Sikkert ikke så lite, men sånnt skjer. Legg det bak deg, og gjr det aldri igjen. 10 ave Maria så er du tilgitt. :p
Du er da ikke på slankern! Du bare er opptatt av å ikke få i deg sukker! :dulte: Te er vel ok? Kansje du kan sjekke ut noen kafeer der de selger både mat og bakevarer? dersom du velger å spise noe, så vil jeg jo anbefale å skjeie ut med grovt rundstykke med masse pålegg og grønt på. :)
Selvsagt skal du ikke ødelegge for deg selv. Du er like viktig som henne. :)
det må grovt rundtstykke var en god ide men er nok ikke så lurt
jeg tåler ikke gluten
litt mye karber .....
men te er bra !! - hun vet jo at jeg er opptatt av og ha et sundt kosthold , sånn har jeg jo alltid vært men vil liksom ikke lage så mye oppstyr rundt badevekta hvis du skjønner .....
jeg veit så det går greit men jeg tenkte mest på sånn cupichino og kakao og sånt .....
syndet vist litt men ikke så heeelt ille en cupichino med 13 karber - tror dere ikke nøtta manna seg opp og sjekka på forhånd ?? :cool:
seinere på dagen delte vi en 100g plate med 70% :eek: men viktigst av alt vi hadde det kjempe koselig ! akkurat som før - godt og ha "henne" tilbake !! :snill:
Det var lurt! :ja:
Det var da ikke noen ille utskjeielser. Jeg så for meg varm sjokolade og skoleboller eller napoleonskake jeg. :p Godt dere hadde et koselig møte! :)
men jeg bare lurer på hvorfor hun skulle reagere på at du drikker te? kan du ikke bare si at du har begynt å drikke det, og faktisk funnet ut at det er godt?
jo men det er bare det at hun gjennomskuer meg fordi vi "liker ikke" te , men jeg gjør det nå da :p og før drakk vi alltid kakao og spiste kokosbolle ( eneste glutenfrie .....) men men nå veit jeg at det er 13 karber i capuchinon deres i hvertfall;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.