Amica sa for siden:
Hvor er dagboken til LindaSD blitt av? :( Jeg som skulle lese litt..Jaja. Den bruker å være under åpne dagbøker..:confused:
Amica sa for siden:
Hvor er dagboken til LindaSD blitt av? :( Jeg som skulle lese litt..Jaja. Den bruker å være under åpne dagbøker..:confused:
nøtta sa for siden:
kankje noen har sletta den fordi hun bytta over til lavkalori :p:p:p:p
Amica sa for siden:
Pøh..da blir jeg litt gretten :o I såfall kan jeg pakke sammen min dagbok også...
nøtta sa for siden:
NEINEINEI jeg mente det jo bare som en liten tull da ....:geip:
HP sa for siden:
Hvis du har lest i din egen dagbok så har LindaSD skrevet der. :)
Nille sa for siden:
Dagboka har ved en mystisk feil blitt slettet. Linda har visst siden i formiddag at det jobbes med saken for å få dagboka hennes tilbake. Silvandar er tryllekunstner med alt mulig slikt og gjør alt han kan for å løse problemet.
.... det var bra du sa du tulla her, ellers hadde jeg sletta deg og !! :p
[color=purple][/color]
....drama queen ?? :D
Amica sa for siden:
Åh..hum..Ble litt redd man ikke kunne ha noen annen filosofi enn Lavkarbo, det var da endelig godt å høre..
Håper problemet blir løst :)
Silvandar sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4109&highlight=lindasd
Noe ser ut til å fungere nå, ihvertfall.. dette er dagboken frem til 3. Oktober, mulig vi finner noe mer som ikke fungerer på veien, men ting er tilbake.. :)
nøtta sa for siden:
:lol: nei da hadde jeg vært kasta ut for lengst ! jeg prøver og følge lavkarbo men som vi alle vet er jeg ikke heelt prektig .... blir jo litt blanding noen ganger :wacko:.... men i det siste har jeg faktisk vært veldig flink .... litt flink ihvertfall :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.