Vet ikke antallet karber på denne, men det er ganske godt, og inneholder mye proteiner. Saften er ikke så sunn da, men det er iallefall sukkerfritt og dette er ganske mettende. Greit av og til. :) Smaker som en slags yoghurt, friskt og godt:
Bland 1 - 1.5 dl ren Fun light-saft i et beger kesam (den magreste er mest proteinrik, tror jeg). Bland alt godt sammen og spis med skje.
man får jo kjøpt noe som heter frukt kesam i butikken det er et produkt i tines sans serie, men den inneholder nok litt sukker alikevel .... veit ikke hvor sunn den er i forhold til isets kesam - frukt ??
unskyld at jeg gjør litt opprør iset men jeg haaaater fun light saft skjønner du ;)
Hehe. Du trenger jo ikke å spise denne da. :P
Kesam frukt i butikkene smaker så og si likt (men denne er litt bedre), men det er jo sukker i dem og da mange flere karbohydrater. Jeg spiser ikke denne kesamen nå, spiste den etter trening før. Nå drikker jeg heller en smoothie. Spiste meg nok litt lei på kesamen, og nå husker jeg ikke hvor mange karber det er i den.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.