mofe sa for siden:
Det er såååååå braaa!! De er så morsomme og søte alle sammen, og har en helt utrolig lagånd.
Og Erik Thorstvedt da... oh MYYY, han er såå sexy!! :o
mofe sa for siden:
Det er såååååå braaa!! De er så morsomme og søte alle sammen, og har en helt utrolig lagånd.
Og Erik Thorstvedt da... oh MYYY, han er såå sexy!! :o
Anne sa for siden:
Jeg har bare sett en gang, og har glemt det etterpå...:o
Helt enig det er et herliig program. Hvilken dag er det på igjen?
Fedonisten sa for siden:
:nei:
Skjønner ikke hvordan folk får tid til å få med seg alt som skjer på TV jeg. Dagene RASER av gårde for meg.
:klem:
Nille sa for siden:
:ja: MÅ se det, en av sønnen min sine kamerater er med - og da må vi jo følge med. Det er ganske fornøyelig ja. Herlige folk !! Og Erik T..... sukk
Anne sa for siden:
:D Alle ser ikke alt skjønner du, Fedonisten min....:p :D men det trodde du vel ikke heller....:p Jeg får nesten ikke med meg noe jeg...bare nyhetene. Og ett og annet program som jeg bestemmer meg for, men så glemmer jeg hvor det går og når åssså...åsså. (Alzheimer?:o ) Ja du skjønner. Tror jeg må plotte inn på mobilen, for å holde tritt med alt som skjer:) :D *Sukk*Begod sa for siden:
jepp, Tufte er fotball på mitt nivå.
mofe sa for siden:
Det går på mandager, med reprise på lørdager :)
Anne sa for siden:
Thks....:)Nille sa for siden:
Mitt og !! :p Men alle kan lære, - du ser jo hvordan de har utviklet seg allerede !!
Helene sa for siden:
det er kjempegøyt! kjenner meg igjen i de ja.
og så er de jo så søte alle sammen ! til og med treneren :p
sirkeline sa for siden:
Det er et av de få virkelig morsomme programmer som går på tv. Familien her i huset benker seg foran skjermen og ler med de herlige gutta! De er bare såååååå sjarmerende, hele gjengen.
Erik Thorstvedt vil jeg ikke engang kommentere.........sikle...:)
jeef-micro sa for siden:
klart jeg ser på... selv om det er fotball langt OVER mitt nivå :rodme: ser alt jeg... viss ikke jeg er på jobb da. burde kanskje brukt tiden på noe annet? trene feks
nøtta sa for siden:
:lol: langt over mitt nivå også :p
mofe sa for siden:
Tufte ikveld! :)
Satt forresten ved siden av Martin på bussen her om dagen :)
Karin sa for siden:
Jeg har aldri i mitt liv vært interessert i forball, men dette er bare helt topp! De ER virkelig herlige, de guttene. Og jeg har jo lært masse om fotball selv også... Hadde f eks aldri hørt om verken Cruyff eller vendingen hans...
Godt at det er flere enn meg som syns Thorstvedt er verdt å sikle litt til...:o
Elena sa for siden:
nei, det ser jeg ikke på, ikke fordi jeg ikke vil.. men har bare ikke kommet så langt!
kanskje jeg får det med meg en dag...
når går det?
mofe sa for siden:
ikveld halv ti, og reprise på lørdager :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.