donjuanwannabe sa for siden:
Dette tror jeg blir en veldig bra serie! Hun kostholdseksperten Sissel Bondhus ser morsom ut og jeg tror hun er kjemperedd fett (mest sannsynlig). Gleder meg til å se!
Dette tror jeg blir en veldig bra serie! Hun kostholdseksperten Sissel Bondhus ser morsom ut og jeg tror hun er kjemperedd fett (mest sannsynlig). Gleder meg til å se!
Iset sa for siden:
Ja jeg gleder meg til dette. Den engelske versjonen er visstnok enda sykere, men vi vet jo hvordan de lever der borte - tusen ganger verre enn her, selv om vi ikke er langt unna lenger...
Hehe ja jeg tror nok det råder en fettfobi i det programmet der, skal bli morsomt det. :D
Fedonisten sa for siden:
Dette skal jeg følge med på - er visst med et par herfra (som jeg kjente før jaffal), og da må man følge med vettu. :ja:
jeef-micro sa for siden:
tv-slaven jeef skal også se...
nøtta sa for siden:
mener du herifra forumet ??
Fedonisten sa for siden:
Nei, herfra hjemmefra her jeg bor lissom. :lol:
nøtta sa for siden:
:lol::lol::lol::rodme:
dolphy sa for siden:
Håper programmet åpner øya på nordmenn rundt omkring!
Det ser skremmende ut å få stablet på et bord heele ukesmenyen din! Det tror jeg setter i gang hjernebarken:p Fettfobi eller ei, bare de blir interessert i å skifte kosthold. Tror hu er litt aggresiv på sukkeret også!
Fått med meg at det er noen med-fylkinger (hvis det er et ord..? :p) med i programmet!:rolleyes:
Albertine sa for siden:
mumlemumle
Har ikke TV3....:(
MHM sa for siden:
Jeg kjenner Sissel, og kan bekrefte at det er ei morsom og bra jente. Hun har absolutt ikke fett-fobi, så sant ikke TV3 har pålagt henne å ha det....:rolleyes:
[color=navy][/color]
Har ikke TV3 selv, men må prøve å få sett det et sted.
Hadde vært kult om hun hadde anbefalt lavkarbo ja til de hun besøker. Det er ihvertfall på tide å komme litt bort fra det Tine Sundfær og Kari Jaquesson (blant annet) representerer.
Aline sa for siden:
aline gleder seg :)
AnnaV sa for siden:
[quote=dolphy]Håper programmet åpner øya på nordmenn rundt omkring!
Det ser skremmende ut å få stablet på et bord heele ukesmenyen din! Det tror jeg setter i gang hjernebarken:p Fettfobi eller ei, bare de blir interessert i å skifte kosthold. Tror hu er litt aggresiv på sukkeret også!
Jeg gleder meg skikkelig, jeg! Har gjort det fra første gangen jeg hørte om programmet! Så en promo for programmet hin dagen, og jeg mener det jeg så var stabler av sukker på et bord, hun Sissel, og et ektepar (sikkert dem som ble "tatt for seg" i det programmet) og tipper det var et overslag av hvor mye sukker de fikk i seg i løpet av et år eller noe...
Jeg er bortreis neste torsdag, men skal se episode to på web-TV så snart jeg kommer hjem.... Men først skal jeg kose meg med episode en om noen timer.
Regner med vi diskuterer programmet senere i kveld...?
nøtta sa for siden:
[quote=AnnaV]
Håper programmet åpner øya på nordmenn rundt omkring! Det ser skremmende ut å få stablet på et bord heele ukesmenyen din! Det tror jeg setter i gang hjernebarken:p Fettfobi eller ei, bare de blir interessert i å skifte kosthold. Tror hu er litt aggresiv på sukkeret også!Jeg gleder meg skikkelig, jeg! Har gjort det fra første gangen jeg hørte om programmet! Så en promo for programmet hin dagen, og jeg mener det jeg så var stabler av sukker på et bord, hun Sissel, og et ektepar (sikkert dem som ble "tatt for seg" i det programmet) og tipper det var et overslag av hvor mye sukker de fikk i seg i løpet av et år eller noe...
Jeg er bortreis neste torsdag, men skal se episode to på web-TV så snart jeg kommer hjem.... Men først skal jeg kose meg med episode en om noen timer.
Regner med vi diskuterer programmet senere i kveld...?
sånn web tv koster det noe ekstra ?? har litt lyst til og prøve det ....
AnnaV sa for siden:
Sorry, jeg tenkte i vinkel.... TV3 har ikke Web TV, men nrk, tv2 og tv norge har... Det er sånn jeg får med meg alle episodene av slankekrigen, hehe. Men tv3 ligger altså litt bak - og jeg får ikke sett neste torsdag. grrrrr.....
dolphy sa for siden:
Hvor ble det av konklusjonen?? Er det fler enn meg som satt lange i maska og venta på resultater fra nye blodrpøver??
Aline sa for siden:
hun sa at de nye prøvene viste stor forbedring :)
nøtta sa for siden:
men koster det noe ??? dette skal jeg teste ut i morra !
AnnaV sa for siden:
Jeg synest det ble litt tamt - kanskje for "raskt" å oakke 8 uker og all omvendingen de måtte igjennom inn i et 1 times program? Jeg savnet en del opplæring i kosthold, ikke bare "nå må de stole på lefsa Sissel gav dem for oppskrifter" - viktig med informasjon. Mulig de lærte mer bak kamera, men det virket for meg som om det var litt lite veilednig? Litt "søtt" at de lurte på hva paranøtter og parmesan var...
Iallefall, kjekt for dem å få lagt om livsstilen - jeg har aldri sett så mye dritt samlet som det de hadde i skapene sine. Heldigvis ligner kjøleskapet mitt mer på "etter"-bordet.... Foruten ting som appelsinjuicen på kartong, da.... Hehe....
AnnaV sa for siden:
Mener jeg betaler 49 kroner for hele serien "slankekrigen". Da kan jeg se alle episodene når jeg vil, så ofte jeg vil... Ikke det at jeg har sett noen episoder to ganger, men jeg KAN gjøre det om jeg VIL.:D
jeef-micro sa for siden:
Jeg syntes det meste av programmet var bra jeg... Det jeg syntes var negativt var at hun la maten de hadde spist på et bord ute i hagen deres. Jeg synes kanskje det er litt sløsing. Men de lærte jo masse, og det virket jo virkelig som om de forstod hvor viktig det de gjorde var.
des65 sa for siden:
Ja sitter med blandede følelser etter å ha sett programmet. Synes de pakket for mye, eller for raskt, inn 8 uker. Synes det ble lite læring, ikke akkurat for noen å bli klok på hva de nærmere gjorde. Kun gikk på omlegging. Jaja det var vel kanskje det som var vitsen....
Nille sa for siden:
Jeg har sett den danske utgaven av dette programmet før. Og det var mye mer nøye og detaljert. Om ikke de hadde akkurat prøve resultatene, så hadde de hvor mye de hadde gått ned i kolesterol og blodtrykk, etc. Det var det mer forklart med maten - hva og hvorfor. Og det møtte deltakerne etter 4 uker 8 uker og så vidt jeg husker 6 mnd etterpå. Det var en konklusjon.....
[color=purple][/color]
Når man først står frem i et slikt program (også slik disse gjorde) så forstår jeg ikke helt hvorfor de ikke kunne fortelle om resultatene ...... De nevnte jo kun kolesterolet - og ikke noe annet. Men det er vel en grunn, selv om jeg ikke ser den ?
[color=purple][/color]
Promgrammet kan nok være en "øyeåpner" for mange, syns ikke det var nok info til at folk flest lærer noe av det. Litt harelabb ?? Jeg ble veldig skuffet. For meg var det bortkasta tid. Trist men leitt... :cool: Tror ikke det blir noe fast torsdagsinnslag hos oss ...
nøtta sa for siden:
ja det med sløsing tenkte jeg også på - de spiser det sikkert de som har laget programmet ;):D
jeg synes det var et bra program jeg ... hun anbefalte jo belgfrukter , nøtter frukt og grønt , fisk og grovest mulig .... minnet litt om libra ? men enig i at vi kunne lært mer ! men jeg viste ikke det med sprekker på tungen ;)
AnnaV sa for siden:
Enig med deg, Nille. Men vi må også innse at vi som er her inne sikert er litt mer opptatt av ernæring enn det gjennomsnittsnordmannen er. For et par dager siden hadde jeg en diskusjon med en kollega i kantinen om loff og cola til lunsj. Han kunne ikke fatte og begripe at det ikke skulle være en fullgod lunsj. Så.... vel... Det ER kanskje en grunn til at grandiosa selger mest liksom. Kanskje dem som ikke leser innholdsfortegnelser, som tenker seg om, og som bryr seg o hva de putter i munnen har mer utbytte av dette programmet enn oss, hva vet jeg?
Fedonisten sa for siden:
Jeg syns programmet var bra jeg!
Ikke no' drama, ikke no' utstemming, ikke no' taktikkeri - bare renspikka livsstilsendring! Innrømmer at jeg kanskje har 'Hamarbrillene' på når jeg evaluerer, men jeg likte også at hun faktisk var såpass streng som hun var. Jeg kjente Anne Elisabeth før - og syns det var godt å se henne igjen. Akkurat den samme. Større kropp, javel - men for et NYDELIG ansikt og smil da :ja: Lurer på om vi får se noe mer til hvordan det går med dem som er med i serien? Om et halvt års tid eller no' sånt?
:klem:
Fedonisten sa for siden:
Kan også indikere B-vitamin-mangel :ja::cool:
nøtta sa for siden:
:eek: løper og tar en multi b-vitamin
Aline sa for siden:
jeg følte at jeg fikk noe ut av det.
fordi jeg igjen fikk en påminnelse om at jeg IKKE SKAL SPISE SNOP.
jeg har visst litt tungt for det, så jo flere påminnelser jo bedre!
;)
jeg håper at de som er med i programmet klarer å holde kursen videre :)
jeef-micro sa for siden:
Jeg er tror også at for "grandis-spiserne" så er det lille vi så av kostholdstips bra tips. mere grønt, mere grovt og masse fisk :) mindre hardt fett og sukker.
dolphy sa for siden:
Åja finne q-tipsen Syns hun sa "Nå er jeg spent på om prøvene viser at omleggingen har hjulpet" Og når alle tre gikk bortover så jeg for meg neste scene inne hos legen hvor vi fikk konklusjonen.. Men så bare gikk de.... Jeg følte meg litt snytt! :p
For når de først dro inn legen på de første prøvene, hadde jeg ønska å se legen konkludere med at det hadde blitt bedre.. jaja..
Programmet var bra, men ikke mye læring nei! Det er en time for kort til. Men jeg tror det inspirerer veldig de som er mer uvitende enn oss. Jeg også møter mange som ikke skjønner dette med at kosten spiller inn på blodsukker og insulin.
Her en dag satt en med diabetes 1 (d er vel den hvor du bare trenger ta tabletter....? -jeg burde vite dette:rodme: ) og skjønte ikke hvorfor jeg ikke spiste poteter?! Jeg fortalte han at det burde kanskje han kutte ut også, siden han har diabetes. Men det var han helt uenig i!!!
Altså, nå har jeg en far med diabetes 2 -og han kan jo ikke fråtse i poteter -eller andre karbohydrater for den sakens skyld. Så jeg vet hva diabetikere bør og ikke bør spise.
Jeg ble rett og slett provosert, for han mente jeg hadde feil og jeg VET jeg har rett!! Måtte bare gå fra hele diskusjonen jeg..
Heh, litt ut av tema her men:o
Iset sa for siden:
Jeg syntes det var bra jeg. Underholdende. Jeg tror vi lavkarbere har en tendens til å være litt mer krevende når det gjelder slikt, siden vi vet så mye fra før av. Vi har så mye kunnskaper selv at vi ikke helt kommer på at Ola-gjennomsnitts-Nordmann ikke er like opplyst som oss. ;) :P
Det er vel litt vanskelig å presse inn en skikkelig "læreplan" i et en-times program også da... Men klart de kunne vinklet det litt annerledes. Allikevel ble jeg ganske fornøyd og kommer til å se det fast hver torsdag. :)
Hun anbefalte jo så og si Lindberg-kost. :D
nøtta sa for siden:
:ja:
Fedonisten sa for siden:
Enig med deg Iset. Dessuten tror jeg faktisk også at folk flest har behov for å 'slippe å bli prakket på mer kostholds-lærdom' for det er MYE av det nå. Jeg syns derfor at dette konseptet i så måte er genialt; for her får de se hva som virker uten å bli forklart i det vide og brede om HVORFOR osv. osv. Vi må ikke glemme at mange syns ernæring og å lære om kosthold er drepende kjedelig - de vil bare ned i vekt. Uansett. Det må jo være derfor at det er liv laga for alle 'lureri-preparater' innen slanking!?
Tror jeg jaffal.
:ja:
Nille sa for siden:
:ja: Jeg er enig i at det er et greitt program for "vanlige folk" som ikke vet noe om kosthold fra før. jeg uttalte meg kun om MIN mening sett fra MITT ståsted..... og fordi:
Som jeg presiserer så er jeg skuffet fordi jeg har sett den danske versjonen og syns den var mye bedre. Den var ikke laget for spesielt interesserte den heller, den var for vanlige folk..... :snill:
Men jeg sier også:
og
Fordi om JEG ikke vil brukle tid på det betyr det som sagt ikke at andre ikke vil ha ytbytte av det.... :)
mofe sa for siden:
Jeg synes det var et flott program, men savner litt mere info om hva dama synes er et "bra kosthold".
jeef-micro sa for siden:
Jeg syntes den tarmskyllingen virker litt spennende jeg... siden jeg har vært plaget med magen "hele livet" uten at de har funnet noe annet enn laktoseintoleranse, så hadde det vært spennende å prøvd...
Helene sa for siden:
Huff, jeg sitter å vrir meg i smerte av all sukkeret og fette og chipsen familien i dag får i seg grøsse
Aline sa for siden:
jeg er jammen glad ikke noen har lagt på bordet det jeg spiste for en halv uke siden.... :o
Iset sa for siden:
Jeg blir rett og slett SINT på måten de kaster bort mat på! Hun kastet jo KJØTTDEIG, OST og annet med mye fett i, som kunne blitt gitt bort heller. Jeg kjenner det koker i meg av det sinnsyke bruk-og-kast-samfunnet vi lever i!!!
Å helle masse mat (søppelmat eller ei) utover et bord og så kaste det, syns jeg er helt forkastelig! :eek:
Ja hun er altfor redd fett. Så jo det på hva de kjøpte inn også, ikke bare lett men ekstra lett creme fraishe eller hva det var. Og det er vel ikke så lurt å anbefale solsikkeolje og soyaolje! Jeg tar ihvertfall ikke imot den anbefalingen. Og hun er mest glad i flytende fett som oljer, det som var i nøtter var vel ikke så bra fordi det var skjult fett og i fast form. :p Jeg regner med at hun er sterkt imot mettet fett også.
Ja jeg vil ihvertfall ikke se hva jeg har spist i det siste. Da har jeg fått sjokk tror jeg (men hvis Peppes hadde sett så hadde de gnidd seg i hendene). :)
Men den maten de setter på bordet i hvert program, de kan da ikke bare kaste den?!
Iset sa for siden:
Hun er veldig redd for mettet fett ja, hun snakker kun negativt om alt mettet fett! Og å anbefale SOYAOLJE feks? :eek: Jaja, jeg går ikke på de anbefalingene iallefall!
Men men, dette er jo en seriøst bra forbedring fra det tidligere kostholdet til deltakerne uansett.
Iset sa for siden:
Jo de kaster nok all den maten, tenker jeg. Du ser jo hva de stapper i boss-sekker og kaster i kontainerne? Helt vilt!! På Dr. Phil gjorde de også dette, i slankeprogrammene hans. Stappet fulle 2-3 svære svarte sekker med mat (ikke bare snop, men feks oster, fett kjøtt, smør, majoneser osv) og kastet.
Jeg blir rasende på slikt!!!!!!!!!
nøtta sa for siden:
jeg har tenkt at de sikkert ikke kaster maten men kanskje de gjør det :eek:
men hun ANNBEFALTE NØTTER hun sa at sundt fett kan også være skjult i fast form men ikke at det var usundt ;)
Benzo sa for siden:
De kaster nok ikke maten, vi så jo ikke at de lempet maten inn i containeren.
Han fyren gikk jo ned masse da....17kg på 8 uker :)
nøtta sa for siden:
ja det er jo vilt :eek: men menn går fortere ned :mad: :p av en eller annen teit grunn
Helene sa for siden:
og han ser forsatt bra ut :p "møtte" han og dattera på lagunen i dag, han sto og diskuterte med en veninne om programet, at han synest det var teit klippet sammen, for det var ikke sån det hadde fåregått. :p alt man får med seg når man ser på sko :p
nøtta sa for siden:
ojoj så gøy .... hvordan hadde det foregått da :confused: vi fikk jo nesten ikke se noe fra mens de gikk ned :mad: ..... bare før og etter ... prossesen er jo minst like viktig !!!
Helene sa for siden:
det jeg hørte (jeg prøvde ikke å snikhøre altså, men jeg sto der ganske lenge og såg på sko, og de snakket høyt :p )
var at karaten og sånt ikke hadde kommet inn i bilde før etter 4 uker, og at jogging var det første de begynte med.
og så klagde han på fisken, og så gikk han i den buksen som han slanket seg inn i.
og så gikk jeg videre til h&M :p
Iset sa for siden:
Nei men vi så at de la maten i svarte søppelsekker som de knytet igjen og satte ved siden av bosset. Jo jeg tror rett og slett de kaster den, jeg er overbevist om at de gjør det. :rolleyes:
Hva med feks all maten som ligger strødd utover bordet? Den maten er jo pakket opp og "ødelagt", så enten har TV3-teamet en skikkelig fråtsefest etter hvert program, eller så blir den nok kastet.
des65 sa for siden:
Reagerte på at de kastet en vanlig kjøttdeig, og så skulle de kjøpe karbonadedeig. Det er jo greit, men vanlig kjøttdeig er jo ikke akkurat skadelig, de kunne vel ha spist den og så kjøpt den andre neste gang. Litt rare ting de gjør.
Helene sa for siden:
og nakkekoteletter var for fett, er det ikke bare til å skjære vekk fette da?
Iset sa for siden:
For mye mettet fett i den vet du, og mettet fett er jo kjempeskadelig for helsa, vi får jo både hjerteinfarkt, høyt kolesterol, kreft, blodpropp og gudene vet hva av det. :snill:
Karin sa for siden:
Har ikke sett programmet, men er det lavkalori/lavfett de kjører på?
Iset sa for siden:
Nja, jeg vil si de er mer inne på Lindberg, virker det som. :)
De spiser jo poteter, men det går mest i bønner, linser og slikt, og hun anbefaler endel fett i form av nøtter og oljer.
Men mettet fett er HELT fy-fy.
Jeg gleder meg til å se episoden i morgen. Jeg såg reklamen der han "karbojunkien" sto i kjøleskapet og utbrøt; "Hva skal jeg spise a?" :) Og hun Sissel såg helt oppgitt ut. Gleder meg til å høre hva hun har å si. :D
mofe sa for siden:
Påan igjen ikveld. Synes det er et bra program jeg, selv om hun har mest fokus på hva man IKKE skal spise, mere enn hva man BØR spise.
Iset sa for siden:
:eek: :eek:
Jeg fikk helt bakoversveis da hun mente CORNFLAKES var bedre å spise enn egg, pølser og bacon til frokost. Hallo - mannen hadde diabetes 2 i tillegg. Hvordan kan egentlig folk bli ernæringsfysiologer med så lite kunnskaper??
Benzo sa for siden:
Cornflakes er vel ikke tilsatt så mye sukker selv om det er mye karbo i dem. Er ikke alle som deler vår oppfatning av et sunt kosthold vettu ;)
Iset sa for siden:
Jeg tenkte mer på GI'en, den er jo de fleste ernæringsfysiologene (også fettfobikerne) på vakt overfor, men ikke alle da, og tydeligvis ikke denne dama. Cornflakes har jo en skyhøy GI kan kan, ifølge Lindberg, sidestilles med feks en Japp. :eek:
Syns det er helt tragisk at man kan gi råd til en DIABETIKER uten å være klar over at det rådet man gir faktisk bidrar til videre sykdom.
nøtta sa for siden:
ja også blir det ikke ekstra ille om man spiser det til frokost og med skummet melk som hun vil ?
men hun anbefaler jo bønner og sånt istedet for ris da :wacko:
Helene sa for siden:
Og hun ville at han skulle ha et stabilt blodsukker.. siden det har veldig mye å si for han.. hun sier noen ting som er smart, men synest de gjør mye rart og!
des65 sa for siden:
Så kjekt at du stakk innom her! Kunne nok tenke meg at programmen var klipt og satt sammen slik pga underholdningsverdien, men litt synd allikevel at det ikke kommer frem litt mere håndfaste saker. Mye av det du får frem er bra, men endel sånn som cornflakesen reagerte nok mange på, også jeg som har diabetes 2 ;)
Vi kan iallefall si det slik... selv om ikke jeg har det forferdelig store faglige utbyttet av programmen (har lært enormt mye her inne), så "tvang" jeg gubben til å se på den siste episoden, og han har noen trekk fra han som var med da :) Liker brus men mest Pepsi max, og har litt dårlige måltidsvaner på dagen når han er på jobb. Vi kan si det sånn at det gikk litt inn, han forsøker nå å drikke vann helt av seg selv. Fikk sjokk da jeg så han ta plass foran tven med vannflaska i hånden! Spiser mandler sammen med yoplaiten gjør han også, det gjør jo jeg også da ;) Trengte noe til å åpne øynene hannes også, for det klarte ikke helt jeg, men du klarte da det som gjennsto etter alle mine masinger :) Takk for det!
Er det virkelig deg? Ser at du følger Eat..
jeef-micro sa for siden:
så gøy med en som har vært med på å lage det programmet her inne... da får vi jo svar på våre spørsmål om programmet da :)
Nille sa for siden:
Programmet i dag.....
Skjønte ikke helt det der med å kaste meierismøret og osten .... for så å la dama smøre formen til nøttekaka med Flytende Melange !! :eek:
[color=purple][/color]
Slik jeg forstår det fra de Lindberg kurslederne jeg har snakket med så anbefaler de Meierismør og ost.
[color=purple][/color]
Var dette bare spesialtilpasset denne damen eller gjelder der liksom for alle ??
[color=purple][/color]
Iset sa for siden:
Ifølge Bondhus, som jo følger ernæringsrådets anbefalinger, så er jo meierismør og fet ost og slikt fullt av skadelig mettet fett, så da er det jo ikke rart det ble kastet. Melange er "plantemargarin" og det er jo kjempesunt. :snill:
Nille sa for siden:
Jamen hun skrev jo at hun jobbet for Lindberg jo.... :wacko:
Iset sa for siden:
Gjorde hun det? Åjaa det stemmer jo... :confused:
Men i begynnelsen anbefalte jo ikke Lindberg verken smør eller ost, mener jeg å huske. Han sverger iallefall til magerost, og meierismør skal bare brukes unntaksvis. I den første boken sin anbefaler han aldri smør til steking, men helst rapsolje. Men han har jo skiftet litt mening nå de siste årene, for han, i motsetning til ernæringsrådet, holder seg jo litt oppdatert.
nøtta sa for siden:
:eek: jeg glemte og se på i går .... noen som føler for og gi meg et lite referat :o
Aline sa for siden:
jeg også glemte :o
AnnaV sa for siden:
Jeg så det -
handla om en ex-motoskyyelberte som var oppi i 135 kilo og som spiste lyst brød med meierismør - skåret med OSTEHØVEL - hvitost, skinke og en haug majones på, gav ungene kun helmelk og cheerios til frokost . Selv spiste hun adri frokost,(hun spiste sjokolade på vei til jobb i stedet for frokost). Sissel dekket opp det vanlige skremselsbordet - nugatti, sjokolade, kaker og pizza og pølser osv. Dama gråt. Sissel klemte. Sammen skulle de fikse dette.
To barn - tvillingjenter - sa de ikke likte annet enn helmelk men drakk villig unna da de fikk lettmlk. Sissel anbefalte pesto på skiven i stedet ofr ostehøvelsmøret - dette likte dame (og mannen). Mannen var forøvring såvide innom, programmet handlet "kun" om kona. han var heller ikke med på trim.
Dama klagde på magefett (hun hadde en fettprosent på 45) og dårlig balanse - den store drømmen var å komme inn igjen i kjøredressen som hang lengst inne i skapet. Sissel viste henne balanse og oppstrammingsøvelser på ball, og fikk henne til å sykle noen kilometer til toget i stedet for å kjøre.
Dama prøvde virkelig, virket det som, og gikk ned 12 kg på 8 uker, fikk redusert sine dårlige boldprøveverdier, gikk ned plenty cm rundt livet, fikk nesten igjen kjørejakka, og skulle fortsette med det nye livet på egenhånd når programmet var over.
Alle glade : )
nøtta sa for siden:
fantastico :cool:
des65 sa for siden:
Satt med den samme følelsen som deg, Nille. Hun kastet meierismør og ost, likevel sier hun at hun har jobbet med Lindberg. Nei jeg blir like forvirret som klok av programmene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.