< Tilbake til oversikten

Søren også, nå spiser jeg snart en kokosbolle!

bride2be sa for siden:

Dattera mi har fått kokosboller i dag, og hun har vil så gjerne at jeg skal spise en også. Men jeg skal jo ikke det... (Men hun vet ikke at jeg prøver å gå ned i vekt, og sånn vil jeg ha det - hun er bare 5 år gammel).

Nå har jeg motstått de deilige kokosbollene i et par timer allerede.... HJEEEELP! Snart spiser jeg en!

Noen gode råd? Please? Motivasjonen min mangler totalt akkurat nå!

PÅ forhånd takk!

bride2be sa for siden:

Neida, dette klarer jeg visst! :D
Jeg mistet mesteparten av lysten på kokosboller i det jeg skrev hovedinnlegget her, så da er faren over. For denne gang...

Anne sa for siden:

Veldig bra. Du tok en liten prat med deg selv på kammerset visst...:p
Gratulerer med avgjørelsen. Alle sånne avgjørelser er av det gode og hjelper deg videre:klem:

bride2be sa for siden:

Thanks!:D Litt stolt nå, ja!

Takk for oppmuntring, Anne! :)

Helene sa for siden:

Nestegang du får veldig lyst på kan du jo lage dine egne lavkarbokokosboller! vist du har tid da.. de er veldig godt.. oppskriften ligger her inne..

nøtta sa for siden:

nei de ligger ikke her lenger :( jeg prøvde og finne de her om dagen .... men borte vekk

Summer sa for siden:

Flott at du kom over lysten! :)
Ikke lett når barna har bakt heller, - de vil jo så gjerne dele og at vi skal smake og skryte av arbeidet deres...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.