< Tilbake til oversikten

Sukkerfritt gelegodteri på Smart club

Benzo sa for siden:

Det er kjempegodt (smaker som vanlig smågodt) og koster bare 50kr for en halv kilos pose, som har blanding av colaflasker og annet geledigg :D
Det ligger i helsekostavdelingen (i oslo), så det var bare flaksen at jeg fant det. Det står ikke noe karboinnhold, men det er søtet med maltitolsirup.
De har også et veldig godt utvalg av sukkerfri og 70-90% sjokolader.

Katrine sa for siden:

Oh lala!!!
Jeg er ca halvannen uke på induksjonen. Spiser krom så det holder, men sliter voldsomt med søtsug!! Vet du om det går ann å få kjøpt dette i Stavanger eller via nettet gjerne?

:D

Nille sa for siden:

Sorry, finnes ikke Smart Club i Stavanger området.
[color=purple][/color]
Det finnes en del sukkerfritt snop på "Dropsen" i Klubbgata og på Kvadrat. De har iallefall DeBron sine varer. Det står ikke merket med lavkarbo fordi det ikke er spesifikt lavkarbo snop, men mer for diabetikere og andre som ikke spiser sukker. Når du ser på innholdsfortengelsen på disse kan du trekke fra sukkeralkoholer/sugaralcohols, men ikke sukkerarter. Det er sukker og det må du telle med. Som regel inneholder dette snopet maltitol eller andre søtstoffer som kan forårsake....eh.... noe mageproblemer, - så spis bare litt om gangen og se ha du tåler !! :p
[color=purple][/color]
Vi anbefale at du holder deg unna dette snopet i induksjonsperioden, det er IKKE induksjonsmat, - men du bestemmer sjøl ;)

Iset sa for siden:

Ja på Dropsen har de masse slikt, iallefall på Kvadrat. :D
I helsekosten er det også endel av det samme. Stella-sjokoladen kan jeg anbefale på det varmeste. Den er søtet med LAKITOL, og jeg får ikke vondt i magen av den. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.