< Tilbake til oversikten

Sommeren er kommet.

#1

Skorpia sa for siden:

Ja ihvertfall her på østlandet i følge temperaturen. 15 + i skyggen.

Tok meg en tur til Hønefoss i dag,og raidet selvfølgelig Helsekosten for diverse. Ikke så ille denne gang,40 kr.for 200 gram macademiannøtter og ca 110 kroner i diverse Cavalier sjokolader.
Ikke at Hønefoss er særlig interessant,men de har da et par invandrersjapper med diverse utvalg av grønnfor også. Der fant jeg selvfølgelig omtrent samme mengde macademiannøtter til 30 kroner.
Kjøpte jordbær i dag også,men som alltid er årets første en skuffelse.Lite smak og harde som bare py i kjernen.
Men ellers.

Livet er herlig dere:-)


#2

Summer sa for siden:

Sommer og sommer.... Vi har hatt vår her inne i to dager, men så begynnte det forsyne meg å snø igjen....

Men det er en herlig tid nå! Nyt været og årstiden!

Ja, Livet er herlig! :)


#3

Maz sa for siden:

Er dette et forsøk på å være spydig? Her har det snødd i kveld og den ligger!!!


#4

Nille sa for siden:

I skrivende stund sier gradestokken utenfor kjøkkenvinduet mitt 8 grader. Det blir varmere for hver dag. Og i dag har vi stilt klokka en time fram ! Det er lyst når jeg går på jobb og lyst når jeg kommer hjem (untatt på kveldsvakta da), og alt virker litt "lettere", selv om vekta holder seg på samme sted.

Jeg gleder meg til sol og varme !!!:)


#5

MHM sa for siden:

Alle har stilt klokka, unntatt karbojunkie.com...... :p


#6

Skorpia sa for siden:

Neida,det var bare så herlig vær her nå etter at det dagen før snødde filler så store som epler. Rimelig varmt så det smelta igjen med en gang.

Krysser fingrene for at sommeren skal komme til Trondheim også:)


#7

Summer sa for siden:

HÆ???? Er klokka liksom 15.00 i stedet for 14.00 nå da???:confused:
[size=5][/size]
var det i natt vi skulle sille klokken????:o


#8

HP sa for siden:

Min karbojunkie.com er riktig... ;)

Endre innstilling i kontrollpanelet, fra automatisk til alltid på... :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.