mofe sa for siden:
Du kan krysse av flere.
mofe sa for siden:
Du kan krysse av flere.
nøtta sa for siden:
hvor krysser jeg av :o ?? det er ikke sånn avkrysnings greie her ....
mofe sa for siden:
Jeg vet, det tar tid å lage den, og tråden blir laget før undersøkelsen.. :)
nøtta sa for siden:
oj jeg var vist litt for kjapp ... ikke ofte :p:p:p
mofe sa for siden:
Jeg jobber i en sko/veske/smykke-butikk :)
.. og tidligere har jeg jobbet som pleieassistent, innen telekommunikasjon, og på helpdesk :)
HP sa for siden:
Siden du skrev fagfelt så krysset jeg av 2:
Men mine kompetanse felt inkluderer også:
Varehandel/salg/markedsføring
Utdanning/undervisning
Administrasjon/kontor/personal
Forskning/utvikling 2 felt som jeg har mye interesse for, men som jeg treger mer kunnskap om er (Kansje noen nye felt);
Økonomi/regnskap
Politikk Og tilslutt; Kunst/kultur/media - her har jeg forsvinnende lite interesse...
Albertine sa for siden:
Mine fagfelt er undervisning og kultur, men jeg har også en jobb som innebærer en hel del administrasjon.
jeef-micro sa for siden:
Jeg er sykepleier, så det blir helt klart helse...
Begod sa for siden:
jeg jobber i offentlig forvaltning, men hvor skal de som jobber i primærnæringene og håndverkerne krysse av.
Albertine sa for siden:
Man går tydeligvis ut i fra at håndverkere og folk i primærnæringen ikke spiser lavkarbo? :snill:
HP sa for siden:
Nå kan de også få lov til å spise lavkarbo. :)
Aline sa for siden:
ja, jeg er redd det stemmer... vi håndverkere spiser litt for mye karbo om dagen... :o
men ikke hver dag da!! for heldigvis har jegen fot innenfor kulturen også :p :D
Anne sa for siden:
Utdannelse fra BI, også har jeg sosiologi mellomfag.
Jobber med litt forskjellig i admin, men bransjen er studielitteratur for høyere utdannelse.
:) .
Mum 4 2 sa for siden:
Helse- er intensivsykepleier.
(Kunne vel egentlig ha krysset av IT/telekommunkikasjon/internett også siden jeg er webansvarlig for to nettsider. Men siden de er litt "out of date" akkurat nå, så gjorde jeg ikke det. Venter på stoff fra andre, samt at inspirasjonen mangler akkurat nå.) Får vel fly ut og lete etter den.
mofe sa for siden:
Jeg som ikke er moderator eller administrator eller what not, kunne bare lage 10 alternativer.. :)
Iset sa for siden:
Nå er jeg hjemmeværende, men vil si mitt fagfelt er helsekost (og da også ernæring, siden vi i butikken vår/på helsekost-skolen var ekstremt opptatt av dette). Har eksamen fra helsekost fagskolen, og en haug med kurs innen faget, samt har jobbet i Life-kjeden i 5 år. Sluttet i juni for å være hjemme med min lille datter.
Vet ikke om det blir mer helsekost-jobbing på meg, men jeg er fremdeles veldig interessert i det og holder meg skikkelig oppdatert på frivillig basis. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.