< Tilbake til oversikten

Æsj... sprakk i bursdagsselskap i dag

Katrine sa for siden:

Var i famileselskap i dag, og der var det altfor mange gode og altfor fristendes kaker:( :( :( :( Klarte ikke å holde meg vekke, hadde to stykker med "verdens beste" og et lite stykke sjokoladekake. Kunne ikke blitt verre vel:( :(
Kom hjem og målte, var selvfølgelig ikke i ketose lenger:( Faderrullan altså..... I morgen hadde det blitt en uke på induksjon. Må jeg begynne på ny nå? Hvilke følge får denne sprekken og hva skjer i kroppen min nå liksom???

dolphy sa for siden:

Bare tenk at i morra er en ny dag, og fortsett som vanlig. Ikke tenk at alt er tapt og gi F... liksom.

Akkurat hva som skjer med kroppen skal jeg ikke uttale meg om.

Om man begynne på nytt er vel opp til en selv.. Men om du følger induksjon, er jo nå denne brutt og da blir det jo ikke to hele uker..
Skal ikke si så mye, flink til å sprekke selv jeg! :rolleyes:
Men vil bare si: ikke gi opp! fortsett videre. Siden du har vært i ketose vet du jo hvordan det skal gjøres!! ;)

Lykke til:)

Nille sa for siden:

Du har fremdeles vært en uke på induksjon fordi om du har hatt et lite "uhell". Du behøver ikke begynne på ny. Bare lat som ingenting har skjedd og gå videre på induksjon du. Drikk mye vann og ikke gi opp. Det har nok satt deg tilbake noen dager, men noen katastrofe er det ikke. Alle opplever noe slikt en gang eller fler. Ingenting er ødelagt eller tapt av den grunn. Så lenge du lar det bli med den ene gangen. Blir det en vane er det noe helt annet......

Så drikk vannet ditt og stå på videre du !! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.