< Tilbake til oversikten

Et livstegn fra meg..

Kanel sa for siden:

Heisann!
Lenge siden jeg har skrevet i forumet her, men mange husker sikkert meg og lurer på hvordan det går:)
Inntil i vår veide jeg 60kg og kunne juble over et vekttap på halve meg.
Jeg fant ut at jeg gradvis skulle gå over til "normal" kost, dvs brødskiver i normale mengder, litt potet og en utskeielse i ny og ne.
Så spratt vekta opp-5 kg! På bare noen få uker!
Jeg spiste i normale mengder og holdt meg helt unna sukker, men tillot meg litt brød av den lysere sorten og godis på lørdagene.
Dette har jeg jo avstått helt fra i to år.
Men, fem kilo la jeg på meg, buksene var for trange og jeg følte at jeg hadde lagt på meg MYE mer.
Likevel fortsatte jeg med min nye kost, tenkte at hvis jeg ble tjukk av normal kost-så fikk jeg heller være det!
Men vekta har stoppet på 65 kilo, og den har stått der i snart fem mnd:)
Jeg er fornøyd med mitt nye jeg-er normal med litt former, og jeg spiser godt og nesten alt det jeg har lyst på.

Må nevne at det med vekt er litt vanskelig, kjenner at jeg ikke helt greier å ha et avslappet forhold til det med kilo og sånn.
Spiser jeg usunt en dag eller to, er det på vekta to ganger daglig.
Prøver å komme litt unna det-men det tar nok litt tid.

Har fått mange henvendelser fra venner og bekjente om å holde kurs, og jeg er også invitert til å holde foredrag for leger(!) på et sykehus!
Dette har jeg foreløbig takket nei til , da jeg synes jeg har nok med å holde min egen vekt, og det er greit å vite at jeg faktisk greier å følge min egen diett, og at det fungerer på sikt;)

Blir nok litt oftere å se herinne nå,gleder meg til å lese alt jeg har gått glipp av, og å delta i diskusjonene.

Ha en fin lørdagskveld!

Nille sa for siden:

Heeeei Kanel ! :D
Kjempekjekt å høre fra deg. Du har lov til å være her inne fordi om du er "ferdigslanka" vet du !! ;)
[color=#800080][/color]
:klem:

Fedonisten sa for siden:

Hei :klem:
Så denne først i dag jeg - for jeg er ikke så mye her som før. Koselig å høre hvordan det går med deg, for du er jo i tankene av og til selv om jeg ikke ser deg her.

Flotte resultater!

:klem:

Summer sa for siden:

Godt å høre at det går bra med deg! :)

Anne sa for siden:

Takk for at du kommer innom, Kanel. :)
Jeg har lurt på hvordan det går med deg. Du har gjort en enorm innsats for helsa di. En kjempeforandring, som kroppen trenger masse tid på "å forstå" sikkert.

Da er det godt å høre at du klarer deg så fint og at kroppen din nå sikkert har stabilisert seg på nytt "normal-nivå"

Hører gjerne mer fra deg...:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.