< Tilbake til oversikten

Mhm

#1

Maz sa for siden:

Gratulerer med dagen. Er det første gangen du fyller 29?:p


#2

MHM sa for siden:

Tusen takk! He-he... :D :D Ja, min første 29-års bursdag... Jeg må huske å gå inn på kontrollpanelet og redigere min profil, slik at jeg fyller 29 år også neste år. Og neste år der igjen... Min svigermor gratulerer meg med 15-års dagen hvert år - og det er jo hyggelig, det. Da jeg var 15 år traff jeg nemlig han som nå er min mann, og da var han 21 år, og de syntes nok jeg var ung. Så i starten var det irriterende at hun sa jeg var 15 år mens jeg fylte både 16, 17 og 18. Men så er hun så grei at hun har fortsatt med denne 15-års gratuleringen videre oppover i 20-åra. :p
Tilbake til do-skrubbinga! Ikke måte på hva en jubilant må gjøre! Men jeg fikk det jeg ønsket meg i bursdagsgave av min mann: Blankpussede vinduer i hele huset... :D


#3

Anitra sa for siden:

Gratulerer med dagen ja :) Fikk du noe mere enn blankpussede vinduer i gave?? ;)
Ser med gru på mine egne :-/


#4

MHM sa for siden:

Jeg skal få renskrubbede furugulv også, men det tror jeg ikke han rekker i dag, for han har gått på ski i 3 timer, og så skal han lage middag til kl. 18. Jeg skal også få massasje i kveld. Ellers fikk jeg ingen pakke nei, men det var fordi jeg ikke ville ha noe selv. Jeg pleier å ønske meg klær, men nå vil jeg gå ned noen flere kilo før jeg kjøper noe vår/sommer-klær :D


#5

HP sa for siden:

Gratulerer med dagen!!! :snill:


#6

Iset sa for siden:

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO MHM!!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU.



#7

Nille sa for siden:

Har posta gratulasjoner i journalen jeg (i dag tidlig) - så jeg har ikke glemt det altså !! :o


#8

Skorpia sa for siden:

Gratulerer med dagen, nå har du akkurat den rette alderen.
Selv blir jeg aldri eldre enn 29.:gave: :gave: :happybday :blomster:


#9

Iset sa for siden:

:lol: (forhåpentligvis ikke jeg heller)


#10

Skorpia sa for siden:

Da holder vi oss evig unge:-)))


#11

Summer sa for siden:

Gratulerer med dagen vennen! :)

[color=#ff00ff][/color]
Håper du har hatt en kjempeflott dag!:klem:


#12

Fedonisten sa for siden:

HURRA FOR DEG SOM FYLTE DITT ÅR - I GÅR!!

HÅPER DU HADDE EN FIN DAG, OG AT DU FIKK MASSE KLEMMER OG OPPMERKSOMHET FRA ALLE SOM ER GLAD I DEG!
[color=blue][/color]
SELV FIKK JEG BARE BIDRATT MED EN SMS PÅ DAGEN DIN - MEN HVEM VET HVA SOM KAN SKJE EN ANNEN DAG?
[color=blue][/color]
GRATULERER IGJEN - KLEM FRA FEDONISTEN :klem: :klem:


#13

ayliah sa for siden:

Gratulerer sååå mye med dagen som var

Håper du hadde det helt suuupert..og kosa deg masse


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.