< Tilbake til oversikten

Jeg klarer ikke mer! (Vente på Harry Potter)

Iset sa for siden:

Og da mener jeg nemlig å vente til Harry Potter kommer på kino!! Jeg ble ferdig med bok nr 4, altså den som kommer på kino nå, i morges, og det kommer til å bli den desidert beste filmen av alle som er kommet ut til nå! Men hvordan de i huleste har greid å lage så kort film av denne skjønner jeg ikke, da boka er 3 ganger tykkere enn de tidligere bøkene! :confused::confused:
De må ha kuttet så vanvittig mye!!!! :(

Snakket om filmen med ei venninne som også er fan på sin hals, og hun mente de hadde latt være å ha med begynnelsen når Potter får besøk hjemme hos slektningene sine av Weasleys gjennom peisen. DET hadde jeg gledet meg sånn til å se på film! :sutre:....
Men verdens-cupen er iallefall med!!!! :D

Boka er aldeles fantastisk, kan ikke MÅLE seg med de tidligere tre, og jeg gleder meg sånn til filmen at jeg ikke klarer å vente lenger. Jeg omkommer snart av venting. Årh!!

Nå skal jeg sette meg under teppet i sofaen og starte på den femte boka. :D

Nille sa for siden:

:eek: :eek: :eek: :eek:
Du skremmer livet av meg her !! Åååååååneeeeeei, nå som Iset var så godt igang !!
[color=purple][/color]
...og så er det bare HP !! :p Det var bra..... :)

nøtta sa for siden:

jeg tenkte akkurat det samme :D

HP sa for siden:

Ikke bare HP ... :p

Jupp, denne filmen blir veldig amputert, men hvis de skulle unngått det så hadde den nok vart i 6 timer - minst :D Boken er veldig bra, de neste er bedre - og lengre ;)

Iset sa for siden:

Jammen jammen... Kunne den ikke vart i 4-5 timer da? :p Ringenes Herre varte jo lenge, hvorfor må HP vare så kort da? Fordi den har lav aldersgrense? Årh! :sur og sint og irritert og rasende:

Jeg har nettopp begynt på femmern nå, ser den er på 850 sider. Skulle ønske den var på 10.000 sider jeg da... :p

Hva skal jeg gjøre når jeg har lest alle bøkene ut? Må jo vente et par år på den siste boka og.. Jeg husker da jeg la bort den aller siste boka i Sagaen om Isfolket, nr 47. Tårene rant og jeg var helt ødelagt... Hehehe. :flau:
Lever meg FOR mye inn i det, tror jeg. Men det er jo så spennende... Kunne godt levd i en slik trollmannsverden jeg, ikke meg imot. :D

nøtta sa for siden:

men nå synes jeg du skal komme deg til din egen dagbok og gi oss rapport om bursdagen og hvordan det går med deg :).... ( eller har du gjort det alt kanskje ?? ...)

:):):):D:D:D:cool::cool::cool:

Elena sa for siden:

Iset!

Vi er i samme båt!
Jeg venter som en gal på Harry.. jeg simpelten elsker bøkene! Har lest alt som er å leste. Pløyer gjennombøkene fortere enn jeg kunne spist sjokolade...

jeg bare elsker de!

Iset sa for siden:

:D Godt vi er flere fanatikere hehe.
Nå er jeg godt igang med bok nr 5, guri så dyster den er... Jeg kjenner det fryser nedover ryggraden når jeg leser den. Alt er liksom så mørkt og skummelt... Jeg sitter bare og er livredd for Humlesnurr og at Voldemort virkelig skal klare det han prøver på. Forbannede magidepartement!!!!!!!!!!! :eek: :flau:
Kan vel ikke akkurat kalle det barnebøker eller barnefilmer nei.

HP sa for siden:

Hehe, du kommer til å kose deg med bok nr 6 ;)

Når det gjelder barnebok/film - så egner de enkelte bøkene seg til en aldersgruppe som tilsvarer Harrys alder i den aktuelle boken. :)

Helene sa for siden:

det blir jo bare mer dystert for hver bok.. det er ingen bøker jeg leser fortere ferdig en HP, går 3-4 dager på de store og 1-2 på de små

Iset sa for siden:

Hehe hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg lest bøkene like fort som deg. Husker jeg leste Isfolket da jeg var gravid, leste en bok på 2-3 dager. Begynte på bok 1 da jeg var 3-4 mndr på vei, og ble ferdig med den siste da jenta mi var helt nyfødt. Hadde et lite opphold grunnet lite søvn og ammetåke. :D

Iset sa for siden:

Ja det høres jo logisk ut, det med alderen. :D

Den pokkers venninna mi klarte å RØPE hvem som dør i bok 6, hun MÅTTE liksom bare ha noen å snakke med etter å ha lest den, hun var helt "hysterisk". :eek::p

Men gjett om jeg fikk raserianfall da hun PINEDE klarte å røpe hvem som dør i bok 5, den jeg leser nå. Jeg blir så forbanna!!!!!! :eek::eek::eek: :(:(

Summer sa for siden:

Jeg har HP hele tiden jeg. :D

: overtrøtt og skal legge meg:

(med HP :D)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.