Har vært og sett på kvinner på randen tidligere i kveld, det var et helt fantastisk show:lol: , de er blitt mange hakk råere siden sist jeg så dem.:w00t:
De har tydeligvis tilbrakt mye tid på treningssentre siden sist jeg så dem, for de var skikkelig veltrente og hadde tydeligvis fått masse inspirasjon til flere av sketsjene sine der.
synd at de har tenktå ta pause / gi seg.:_oppgitt:
Veltrent ja... Så faktisk en av dem på Bit for Bit, Tone for Tone for noen fredager siden. Trent litt ja.
Er ikke så begeistret for dem. Har kanskje med det at de prater en bergensdialekt som jeg ikke er spesielt glad i. Masse Rrrrrrrrer!! (og det kommer fra en bergenser...)
Så litt når det gikk på NRK for noen år siden. Da var TAXIsketsjen en slager.
Får jeg anledning skal jeg ta anmeldelsen din til følge og gå å se dem.
De er enormt mye bedre live enn på TV. Forrige gang jeg så dem så var taxi sjåførene høydepunktet, denne gangen er de ikke med. Har ikke sett noe på tv fra dette showet , det var bare rått.Lurer på om de var preget av å være i Nordnorge, for det var en ordbruk som ikke var typisk for kvinner på randen. og de er veltrente( spesielt hun mørke(ikke hun høye)) bla. holdt de et fantastisk høyt tempo gjennom hele forestillingen, nesten uten å bli svette.
Er de ikke fra sotra og snakker sotra dialekt da? eller er jeg helt på vilspor nå?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.