Herregud jeg ble såå glad da jeg så det!! Jeg trodde kun man fikk dem gjennom nettet, feks drlindbergs.no!!
Kjøpte en pose idag og har smakt EN, skal spare resten til barneselskapet i morgen så jeg kan kose meg med dem mens de andre spiser sjokoladekake. :sikle:
Det er 0.5 netto karber pr sjokolade i disse. Det står i klartekst på pakka jeg har.......
Og alle typer søtstoff kan stanse vekttap. Det spørs hva akkurat DU tåler....
nettopp ja .... har vel egentlig hørt det tusen milioner ganger før men ... da tror jeg at jeg venter litt jeg og bruker det heller som holde vekten godteri :D gleder meg masse til den tid :D:D:D:D
Alt for søt og mektig... den "knekken" i midten smker egentlig bare smør. De pecan delight har pecannøtt i midten, og blir ikke så søte... Jeg greier så vidt å spise en toffe square... men de pecan delights er kjempegode til å være sjokolade, så de kan jeg godt spise et par av.
De er søtet med maltitol, tror jeg. Det er jo et naturlig søtstoff som ikke påvirker blodsukkeret. Lindberg anbefaler dem, de selges på nettsiden hans. :)
Oki! :)
Jeg har bare lest et sted (kan ikke huske hvor) at man skal være forsiktig med matvarer der det står: "No sugar added", siden de faktisk ikke er sukkerfrie. Hadde de vært sukkerfrie, hadde det stått: "Free of sugar" eller "Sugarless". Ikke vet jeg, altså - jeg bare tenker høyt, jeg. ;)
Når det står "no sugar added" betyr det at de ikke har tilsatt sukker, men at varene KAN inneholde fruktose/fruktsukker eller laktose/melkesukker.
Det sjekkes lett på innholdsfortegnelsen.
[color=purple][/color]
Når det gjelder disse det er snakk om her er det ikke fruktose eller laktose, bare kunstig søtstoff !! (så vær forsiktig, maltitol er en en av de kjekke søtstoffene som "kan ha avførende effekt" - eller i allefall gi luftsmerter !) :p
Jeg fant, jeg fant!! På Ultra i Sandvika :)
Kjøpte to poser av hver....kunsten blir nå å holde seg unna til induksjonen er over :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.