Helene sa for siden:
Hva er dine favoritt bær i smoothien?
Til nå har jeg nesten bare spist med skogsbær, men i dag prøvde jeg bringebær og det var enda mer digg!
er det noen bærblandinger som er bedre en andre?
Helene sa for siden:
Hva er dine favoritt bær i smoothien?
Til nå har jeg nesten bare spist med skogsbær, men i dag prøvde jeg bringebær og det var enda mer digg!
er det noen bærblandinger som er bedre en andre?
Benzo sa for siden:
Tropisk blanding er også veldig godt, men det er jo druer i den så det blir kanskje for mye karbo :)
Nille sa for siden:
Idag lagde jeg med 50/50 bringebær & blåbær. Det var snadder det ! :sikle:
Iset sa for siden:
Jeg liker ikke så godt bringebær i smoothien lenger, drakk meg lei på det en periode. Min favoritt er blåbær, men i det siste har det vært utsolgt overalt så jeg har brukt skogsbær. Syns det er nyyydelig!!!
Ellers er jeg veldig glad i frossen tropisk fruktblanding, men det er jo endel mer karber i det da, sikkert.
Aline sa for siden:
jeg også gikk fra skogsbær til bringebær. jeg bruker skogsbær om bringebærene er utsolgte :)
Fedonisten sa for siden:
Bringebær eller bringebær/blåbær. Fylte opp fryseren med bær for litt siden jeg. :ja:
Jeg: kjøpte bringebær på en gård
Læreren min: plukket blåbær til meg :hearts: Snill mann!!
Nam-nam!
nøtta sa for siden:
jeg liker bringebær best jeg - men liker egentlig alle slags bær :D:D
Anne sa for siden:
Bringebær for meg....og jordbær. Helst villbringebær og markjordbær, men det er vel utopi å tro jeg klarer å plukke så jeg har i fryser hele vintern vel:p , men det var vel ikke det som var spørsmålet heller...:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.