Var det ikke noen her inne som snakket om at pølsene fra Nordfjord inneholdt mindre karbo enn vanlige pølser? De kjøttpølsene jeg har fra Nordfjord inneholder 6g karbo, noe som er vanlig for pølser.
Så; "pølsemaker, pølsemaker, hvor har du gjort av deg?" :D
:eek: oj nå skjønner jeg ingen ting - tror det var jeg som sa det skjønner du :o men mine inneholdt bare 2,1 eller noe sånt .... 2, et eller annet .... hm sikker på at det var sånne middagspølser ???
men jeg leste et annet innlegg her før i dag om en som hadde funnet pølser på lidl med 1 khd .... eller er jeg på bær tur igjen ??? var en egen tråd bare om det ihvertfall !!
Lidl har iallefall flere pølser med 1 gram karbo eller mindre.. Men det er av ukjente merker, iallefall de jeg har sett. Tyske merker. Har ikke sett pølser fra Nordfjord med mindre enn 6 karber.
Lidl har pølser med 1 gr karbo!!!
Har akkurat oppdaget at Lidl har både Wienerpølse og flere andre pølsetyper med bare 1 gr. karbo pr 100 gram pølse!!!
Gjett hva jeg skal ha til middag i dag da...(fant også en sennep på Mega med 0 gr. karbo som jeg skal bruke i tilegg...):D :cool: :D
her er det som du leita etter tenker jeg...........
stemmer at de har det....dro så glad og fornøyd for å kjøpe de en gang jeg...men dro at uten pølser,,,,er nok ikke villig til å gi 149 kr kg for pølser om de er lavkarbo aldri sååå mye altså,,,,,,men på sørlandet har de ketolysepølser,,både grill,ostegrill og kjøttpølser....men husker ikke hvor du bor jeg...så det blir kansje langt å dra for deg:) har smakt de ostpølsene,,,,,åh my good,,,de var knall gode altså.......
.
Skjønner det, men faktum er den at Lidl setter ned prisene lenge før produktene går ut på dato, og da selger de dem med 30% rabatt.
Om du ser nederst til venstre, eller var det høyre, så ser du et tall på Lidls prisplakater.
Dette tallet viser hvor lenge et produkt kan selges til full pris før det settes ned i pris før det går ut på dato (ikke helt rett sånn gramatikaslk, men...). Om jeg ikke husker feil, så er det over 1 uke før utløpsdato at pølsene settes ned med 30% i pris...
Og på den andre siden, du har vel ikke tenkt å spise pølser hver dag, så en pakke pølse i ny og ned til ca 58,- burde de fleste klare...det gjør også jeg med min slunkne studentkasse....
okidoki,,,,det visste jeg ikke,,,,det skal sjekkes.....
[color=#ff00ff][/color]
nei jeg gidder ikke å betale sååå mye for 4...eller var det 6 pølser jeg altså når jeg kan få billigere mat....da spiser jeg heller noe anna jeg.selovom jeg ikke har planer om å spise pølser hver dag.....men så klart er man ekstra glad i pølser så er det jo greit.....vi er jo forskjellige.......
[color=#ff00ff][/color]
får heller studentberta til å kjøpe meg ketolyse pølser til meg når vi sees at jeg......
jeg bare forstår ikke detta her for mine nneholdt 2, et eller annet .... kanskje det var landjord ?? er det noe som heter det :confused: hm.... skal sjekke neste gang de kommer i hus , pleier nemelig og jkøpe de ganske ofte !!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.