< Tilbake til oversikten

Hva er in nå?

mofe sa for siden:

Min søster er veldig fashion-bevisst, og har fått meg t il å bli det også, og spesielt etter at jeg har begynt i skobutikk.

Når det gjelder sko, er cowboy-boots fremdeles in. Skoene skal ikke være så spisse lengre, som de var for to-tre år siden, men mere avrundet spiss, og bare runde.

Når det gjelder klær, har jeg fått med meg at uniforms-inspirerte klær er veldig in.

Noen som vet noe mere?

La dette blir en tråd hvor vi for hver sesong som kommer, tipser hverandre! :ja:

Anne sa for siden:

Gøy, mofe:ja:

Amica sa for siden:

Spennende!

Noen som vet noe mer.."spesifikt" om klær? Spesielt høst klær? Jeg er overhode ikke motebevisst - dessverre. Og begynner som regel å like klærne når dem går av moten :( Som regel da jeg har råd til dem og, men.. Litt viktig at jeg liker klærne jeg skal bruke og :ja: (f.eks. klarer jeg ikke cowboy boots :o ).

Nille sa for siden:

Marianne er jo mote-guruen vår.... hun må jo ha flere tips !!
Mariaaaaannneeeeee !! :p

AnnaV sa for siden:

Den gode nyheten i høst er at svart er tilbake etter en stund med sterke farger. De flaste av oss har vel mer svart i skapet enn... eh.... knallrosa?
I tillegg er de varme jordfargene tilbake, som varme brunfarger, beige, "naturlige" grønnfarger osv.
Pels er tilbake også (men det får bli fuskepels, takk ;)
Millitærinspirert er stort, stemmer det - blazere med knappedetaljer osv veldig aktuelt.
Visstnok.

Sier jeg som sitter her i de slitte jeansene mine og en enkel genser. :)

Helene sa for siden:

Da ser det ut som min garderobe er inn.. for jeg har nesten bare svart og jordfarger. Helst svart, Hvit eller brungrønn... har en lyseblå og en mørkerød genser og.. det er alt :p

nøtta sa for siden:

ja sånn knappe detaljer er veldig inn , og lange grove perlesmymmer ( hvordan forklarer man det a ??) sånne lisse smykker , det skal være litt sånn barrokk romantisk troooooooooor jeg ... med litt blonder og sånne cirkusjakker ( med masse knapper ....)

jeg tok en test i stad sånn type er du en shopoholiker ? og jeg var vist sånn mitt på treet nærmere bånn enn topp men på bonn stod det til slutt pass på så du ikke ser sjuskete ut ?? :eek::eek::eek::eek: haloooooooo for det første kan man da se bra ut selv om man bruker penger på andre ting en mote, og for det andre var det bare en helt idiotisk setning :mad::mad: ble litt provosert jeg :o

:):p:D

clueless sa for siden:

Selvsagt cowboy-boots, men de jeg synes er utrolig kjekke nå som det begynner å bli kaldere i været er Mukluk boots. de er jo bare kjempesøte. I fjor var det jo Ugg, jeg skifter ikke ut mine Ugg i år. Noe bedre har jeg aldri gått med, men et par Mukluks skal jeg skaffe meg. Det er mye pels i år, uansett ekte eller ikke, så her er det bare å velge å vrake. Jeg har kjøpt meg en litt tjukk sort colege jakke med kaninpels i merket Juicy Couture, utrolig god. Ellers er det mye orange, brunt og grønnt. Har ikke helt sansen for de fargene, men det er masse fint.

Ellers for de som liker litt sigøynerstil så forsetter den. Skjørt og store belter med enda større beltepenner:p Det man ikke finner så mye av lengre er jeans som er slitte, litt synd for de elsker jeg:o Men det jeans merket dere bare må få med dere er Rock and Republic av Victoria Beckham. Det er den desidert store slageren i år. Utsolgt nesten over alt, med utrolig lange ventelister for de som fortsatt har et håp om å skaffe seg disse:eek:

Det er masse spennende som kommer, men jeans og pels er et must skal du være inn i høst:D

Summer sa for siden:

Clueless: Du får ta deg en tur inn i Sogn. Her er det fortsatt masse slitte bukser, nesten umulig å oppdrive en dongeri som ikke er slitt. Kjedelig for meg som liker hele klær..

Jeg er visst ikke så in i år jeg. Men kul er jeg likevel, - for jeg har min egen heeelt individuelle stil :Enkel og kjedelig! stolt :p

Sort kan jeg ikke gå med etter jeg farget håret,- det er liksom bare ikke like fint lengre, men brun og beige ble enda bedre, så kansje jeg kan være litt in likevel da.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.