< Tilbake til oversikten

Neineinei HP!

Albertine sa for siden:

Nå må du gjøre noe med den derre menyen som skal inneholde noe lurt! Jeg plages nok som det er med de nye fiksfakseriene dine, om jeg ikke skal plages med at alt jeg skriver blir skviset sammen pga menyen din!!!! Du må gi innleggene plass!!!

Ametyst sa for siden:

Signerer denne. Dette likte jeg ikke...:mad: (PS -er ikke sint, bare syns det så bedre ut før)

Albertine sa for siden:

Kanskje jeg skulle krydret skriveriene mine med noen smiler? Nå høres jeg fryktelig sint ut...:rolleyes: Og det er jeg ikke! :D

Anne sa for siden:

Jeg er også nysgjerrig....:D

Summer sa for siden:

:lol: Synes den er litt søt jeg. :D

Aline sa for siden:

jeg liker menyen om man kan ha mulighet til å velge om man vil ha den der eller ikke.

altså, jeg liker ideen, men jeg jeg skulle gjerne hatt muligheten til å velge den bort ;) :D

under innstillinger eller noe??

:)

Iset sa for siden:

Hvilken meny er det dere snakker om? :flau:

Aline sa for siden:

øverst til høyre ;-)

Ametyst sa for siden:

Man vender seg til alt tydeligvis ! ;) Nå syns jeg faktisk dette ser bra ut, bare "noe lurt" dukker opp etterhvert til høyre her :D

guro sa for siden:

Skjønner fremdeles ikke jeg ... Ser bare at jeg har meny øverst jeg ...:o

Anne sa for siden:

Det er kanskje det som er "morsomheten" ; Vi venter på noe mer...:p Noe lurt...

guro sa for siden:

:confused: :confused: Ja, nå ble jeg klokere gitt ... men så er jeg veldig sløv og tungnem i dag :o . Venter bare på at gubben skal komme hjem fra apoteket med medisiner til meg ...

Blåveispiken sa for siden:

Nå ble jeg også nyskjerrig, har jo sett det der "meny", men ikke tenkt over det hi hi:D:D:D

nøtta sa for siden:

jeg venter også i spenning på noe lurt !!! ....:D hvor lenge skal dere holde oss på pinebenken :p åsså synes jeg kanskje vi burde bytte tittel på dette innlegget til jajaja HP! en smule mer motiverende :):):):)

ja også go bedring guro !! :klem:

Summer sa for siden:

Ikke alle har samme profil på her inne.;)

Noen har den som vi jobber med, mens andre har den som det ikke jobbes med, derfor ser ikke alle det samme. :)

Summer sa for siden:

Også er noen på skolen nå;)

HP sa for siden:

Under menyen så kommer det noe lurt ;)

Hva kan jeg nevne? :p

• Siste innlegg?
  • Nyttige interne lenker?
  • Og noe nytt morsomt som er på gang :p

Hvis det blir for trangt, så er det gjerne på tide å bytte til en større skjerm? :cool: Når jeg lager sidens å tar jeg hensyn til skjermstørrelser fra 800px bredde til 1680px bredde. Med den smaleste bredden så kan en lese tråden med menyen skjult, og med 1024px så får en tråd pluss meny, og ved 1280px (17/19" flatskjerm) (som etterhvert er vanligst) så blir det gjerne for bredt igjen - etter min smak. Med større skjermer (1280px ++) så er det lurt å bruke et vindu, og ikke fullskjerm. :)

nøtta sa for siden:

oj jeg må bare innrømme at jeg ikke aner ossen skjerm jeg har ??? har sånn vanlig hjemme pc tror jeg :o hadde pittelitt større skjerm må den gamle pcen ... eller snakker jeg om noe annet nå ??

haha nå føler jeg meg som en som svarer en rød på spørsmålet om hvilken bil man har kjøpt seg .... jaja

men siste innlegg er veldig bra !! og noe lurt er sikkert bedre ;)

Mila sa for siden:

Ville bare si att jeg begynner å like endringene jeg :ja: blir sikkert kjempebra når allt er klart :) Har lært av dette: man KAN venne seg til alt nesten :ja: bare man gir det tid, :D

:klem:

Summer sa for siden:

SYnes den avslutningen med det kommaet var veldig bra... Jeg har sittet en stund her og gitt det litt tid i påvente av hva som kommer etter kommaet...:D *ertehumør*

Mila sa for siden:

le skulle vært ett punktum det der da ertekråka... :lol:

:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.