I går var det 12 uker siden jeg begynte på atkins, og vekten er nå nede i 86 kg. Jeg var 106 da jeg begynte, så jeg har altså gått ned 20 kg. Nå håper jeg å komme meg ned under 80 før fire måneder er gått. Får bare fortsette og spise riktig og trene mye.
Hvordan er 20 kg på 12 uker i forhold til andre folk her inne?
Gjøss så flott! Nå ble jeg misunnelig altså! Jeg går på Lindberg, veide også 106 ved starten, men regner ikke med å gå så fort ned mine kilo dessverre.
Imponert over hjemmesiden din, og aktivitetsnivået. Har tidligere trent på nautilus selv, men måtte slutte pga. ryggproblemer. Er heldigvis ikke plaget med det lengre, men er ikke like mye i sentrum, og har derfor ikke begynt igjen.
kommer mest sannsynlig til å melde meg inn hos Spenst. Er nærmere, og dermed også enklere.
Gratulerer med 20kg ned! vet hvordan følesen er. er ikke så mange månder siden jeg hadde en tråd med nesten samme titelen... men det gikk ikke så fort med meg.. tror gutter har en fordel egentlig..
Grattis med flott resultat !
Og kjempeflott at du forteller om det på hjemmesiden din. Du hjelper oss alle sammen, vi som kjemper mot uvitenheten om hva Atkins kosthold innebærer !
[color=purple][/color]
:klem:
Gratulerer med fantastisk resultat, Remi Sture. :)
Dette står det jammen respekt av. Det er så utrolig motiverende å lese at det faktisk er mulig for enkelte å klare det. Dette var nok helt riktig plan for deg, både kostholdsmessig og trim.
Siden du spør hvordan det er sammenlignet med andre: Mine første 20 kg tok det meg ca 3 1/2 mnd å gå ned. Så gikk det gradvis langsommere - som det jo skal! (-37 kg nå, nesten helt i mål.)
Siden du spør så:
I 2002 fulgte jeg Lindbergs opplegg for ketose, og gikk ned 25 kg på 4 1/2 mnd. Dvs. jeg var av og på ketose 2 ganger, fordi jeg hadde to runder med gradvis reinnføring av karbohydrater.
Denne gangen går det dessverre tregt, da jeg spiser mellom 60 - 100 gram karber pr dag. Og da er det også værre med søtsug synes jeg.
hei på deg......
[color=#ff00ff][/color]
åh my good..nå blei jeg skikkelig imponert altså.....gratulerer såååå masse,,,utrolig flott gjort altså....er helt sikker på at du greier resten også.....
[color=#ff00ff][/color]
tja,,,gikk ned 14 kg fra midten av april i fjor og fram til sommern,,så det var jo toppers,,,men så begynte det å gå tregt,,,,gått ned bare 6 kg siden da ...har stått stille i flere mnd nå,,,,,snufs-snufs....
[color=#ff00ff][/color]
:) :) :) :) stå på og lykke til videre:) :) :) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.