Hallo alle sammen! Jeg ser at man tidligere har vært inn på det samme med " 21 klubben" Jeg tenkte jeg skulle prøve å dra i gang igjen tilsvarende. Jeg har tatt de 5 øvelsene i snart 1,5 år og er meget fornøyd. Har studert de bøkene som er skrevet om øvelsene, og har hatt private timer hos en Sufi, som har vært hos munkene i Tibet i mange år. Jeg ser på nettet at mange lurer på mye i forhold til øvelsene.
Jeg har derfor lagd en hjemmeside som primært omhandler de tibetanske ritene.
Hallo Lise. Ritene er kraftfulle og effektive og krever mentalt mye for å holde det gående. Ha en klar start dato. Kjør ritene i minst 40 dager. (Tallet 40 er viktig innefor numerologi, og går igjen i historien) Da er det blitt en vane.
Dette holdt onkelen og tanten min på med hver dag leeenge, de skrøt veldig av det. :)
Jeg prøvde meg på det for noen år siden men gav opp, tror de var litt vanskelige. Men det er så lenge siden nå, sikkert 10 år siden.
Start med 3-5 reps pr. øvelse. Øk f.eks med 2 reps hver uke. Du kjenner kroppen best selv, så du får øke på mer hvis du har lyst. Men husk hodet og kropp er nært forbundet, og hodet kan synes det er tungt, noe kroppen lystrer..Det viktige er at du starter, og at du ser på det som et livsprosjekt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.